1. Tai gal tu paskaityk tą nutarimą, o jau tada svaik. KT nieko nepasakė nei apie 40, nei apie 50, nei apie 60. Zuokačiulpiai šiandien po internetą neršia, bet būkim tolerantiški seksualinėms mažumoms, tačiau nx daugmaž adekvatiems subjektams prie jų lygintis? 2. Vilniuje užtat vanduo labai aukštai ir gruntai labai nestabilūs. Kiek, tavo profesionaliais skaičiavimais, liamų eurų dėl to pabrangs kilometras? Kitas klausimas: kieno sąstatas Barselonoje ir Seule? Kodėl manai, kad Vilniui jis optimalus? O kas, jei reikės rinktis ne jį, kiek pabrangs kilometras? 3. Protingai tai kaip? Kurią iš iki šiol publikuotų schemų tu palaikai ir kodėl? Neatsakei dėl eksploatacijos - visus 100 liamų išleidus statybai, jau pastatytą turtą reikės prižiūrėti, paleidus pirmą liniją (net ir jos fragmentą) - mokėti už tai, kad ten kažkas jau važinėja. Iš jo, jei visi pinigai nukreipiami statyboms? ESQ "vaidas100" wrote in message news:mlemm9$hnr$1@trimpas.omnitel.net... On 2015.06.12 15:50, ESQ wrote: > 1. Kas sakė, kad bus 60, o 46%? 2015 m. birželio 11 d. Konstitucinis Teismas: GPM paskirstymo tvarka prieštarauja Konstitucijai, labiausiai pažeidžiami Vilniaus miesto savivaldybės interesai .... nutarimas Teisės aktų registre oficialiai bus skelbiamas 2016 m. sausio 2 d. Visur kur skaičiaus/girdėjau buvo kalba apie 60%... > 2. Iš kur skaičius 43M/km? Linkas visiškai nieko nesako apie kainą > Vilniaus sąlygomis, Barselona visiškai ne rodiklis. Čia mano prielaida, kad Vilniuje žemės kasimas yra lengvas. Ir todėl turi būti metro kaina viena iš pigiausių pasaulyje. Nebent ten dėl aukšto gruntinio vandens viskas žiauriai brangs... Nes senamiestis vis dėlto buvusi pelkė... > 3. Net jei bus +100M ir 43M/km, tai per 10 metų net dvi linijos po 12 > km! Ne mažokai? Na OK, tegul bus 25 km, tačiau iš kur lėšos > eksploatacijai? Sakyčiau jeigu protingai bus tos linijos padarytos tai užteks ir tiek...