Tema: Re: Vilniaus tramvajai
Autorius: KEdas
Data: 2015-06-10 15:22:09
Į tavo klausimus atsakyta spec. plane. Dar 2011-ais metais.
Tiesa, ten „tik“ dvigubai apsirikta su pradiniais duomenimis apie 
keleivių kiekius. Duomenys rinko Burinskienės studentai. Savaitę.

2015.06.10 13:16, skaitytojas rašė:
> Praejo gabalas laiko ir vel i pavirsiu isplauke Vilniaus tramvajaus 
> idejos 
> http://www.delfi.lt/verslas/transportas/vilnius-matuojasi-tramvaju.d?id=68204326
> Tai specialistai, papasakokit. Kas nori, galit ir patrolint. Koks 
> tramvajaus privalumas pries siuo metu esamas transporto priemones, 
> t.y. autobusus ir troleibusus. As tai sakau nuosirdziai - nesuprantu. 
> Jis greiciau vaziuos, tures pirmenybe? Bet gi vaziuos esamomom gatvem, 
> kas reiks maziau eismo juostu esamam transportui (tame tarpe viesajam) 
> plius didesni kamsciai kryptims kertancioms tramvajaus linija, nes 
> joms reikes praleisti ta tramvaju. Jis didesnis? O nx to reikia, kur 
> dabar netelpa? Jei jis didesnis, reiskia vaziuos reciau, kas 
> automatiskai nebepatrauklu, jei as atejes i stotele turesiu laukti 
> pusvalandi transporto. Ekologiskas? Tiek pat kiek troleibusas. 
> Troleibusas atrodo senobiskai ir nedera prie Konstitucijos pr. 
> dangoraiziu? Tai atiduokit i tiuningo kontora arba pirkit naujus, 
> vistiek bus gerokai pigiau nei tramvajaus projektas. Jau nesneku apie 
> tramvajaus minusus, tokius kaip keleiviu nesaugumas islipant viduryje 
> gatves ir einant iki saligatvio (nes iprastai tramvaju linija viduryje 
> buna). O kiek kainuos visa si infrastruktura ir kiek ji kartu 
> pabrangs,  pakol bus igyvendinta, tai jau verciau iskart kisti metro 
> po zeme su tegul nors ir viena linija. Nors metro irgi niekam 
> nereikia. Reikia visisko mazmozio: uz bent puse tu planuojamu pinigu 
> atnaujinti esamas viesojo tranporto priemones ir infrastruktura. Tai 
> bent rezultatas iskart pasijaustu, o ne po kazin kiek metu.