Į tavo klausimus atsakyta spec. plane. Dar 2011-ais metais. Tiesa, ten „tik“ dvigubai apsirikta su pradiniais duomenimis apie keleivių kiekius. Duomenys rinko Burinskienės studentai. Savaitę. 2015.06.10 13:16, skaitytojas rašė: > Praejo gabalas laiko ir vel i pavirsiu isplauke Vilniaus tramvajaus > idejos > http://www.delfi.lt/verslas/transportas/vilnius-matuojasi-tramvaju.d?id=68204326 > Tai specialistai, papasakokit. Kas nori, galit ir patrolint. Koks > tramvajaus privalumas pries siuo metu esamas transporto priemones, > t.y. autobusus ir troleibusus. As tai sakau nuosirdziai - nesuprantu. > Jis greiciau vaziuos, tures pirmenybe? Bet gi vaziuos esamomom gatvem, > kas reiks maziau eismo juostu esamam transportui (tame tarpe viesajam) > plius didesni kamsciai kryptims kertancioms tramvajaus linija, nes > joms reikes praleisti ta tramvaju. Jis didesnis? O nx to reikia, kur > dabar netelpa? Jei jis didesnis, reiskia vaziuos reciau, kas > automatiskai nebepatrauklu, jei as atejes i stotele turesiu laukti > pusvalandi transporto. Ekologiskas? Tiek pat kiek troleibusas. > Troleibusas atrodo senobiskai ir nedera prie Konstitucijos pr. > dangoraiziu? Tai atiduokit i tiuningo kontora arba pirkit naujus, > vistiek bus gerokai pigiau nei tramvajaus projektas. Jau nesneku apie > tramvajaus minusus, tokius kaip keleiviu nesaugumas islipant viduryje > gatves ir einant iki saligatvio (nes iprastai tramvaju linija viduryje > buna). O kiek kainuos visa si infrastruktura ir kiek ji kartu > pabrangs, pakol bus igyvendinta, tai jau verciau iskart kisti metro > po zeme su tegul nors ir viena linija. Nors metro irgi niekam > nereikia. Reikia visisko mazmozio: uz bent puse tu planuojamu pinigu > atnaujinti esamas viesojo tranporto priemones ir infrastruktura. Tai > bent rezultatas iskart pasijaustu, o ne po kazin kiek metu.