ble, kedai, jei ten tokie pat kaip tu sedi, tai peSdu peSda, gerai, kad bent jau koks nors transportas vaziuoja ir tai greiciausiai dar sovietmeciu suprojektuotais marsrutais, nes paskui pilkosios mases pritruko nuo laisves vejo... as tau bandau paaiskint, kad Vilnius dotuoja tik todel, kad nesugeba sukurti nieko uz ka tie tavo vadinami "varguoliai" sutiktu susimoketi, o tu apie debiliskus str'us, kuriuos tokie pat marazmatikai kuria, tvirtina ir labai vazni jauciasi :) apie VT ir skurdziais salis - jei pats dar nesupratai, kad nusipezejai nesveikai, tai tavo atvejis dar labiau klinikinis, nei is pirmo zvilgsnio atrodo:) zek, as cia to niusinio folkloro nelabai seku, bet ar tu rimtai dirbi/dirbes kazkur prie zmoniu, kurie priima sprendimus apie viesiojo sektoriaus paslaugas? "KEdas" wrote in message news:mlf0eq$ldc$1@trimpas.omnitel.net... Nepastebėjau nei vieno argumento. Ir ar žinai, kad vežti VT iki išnaktų ne rečiau kaip kartą per valandą savivaldybes įpareigoja STR'as? Ar bent žinai kiek kasmet Vilnius dotuoja VT? Didelė keliaujančių VT dalis yra skurdžių šalių atributas. Gyventojams turtėjant VT dalis mažėja ir didėja automobilizacija. 2015.06.12 13:52, Dede_Pranas rašė: > bulshit, del kurio kaip tik niekur ir nekelaiujam, nors ne, nekeliaujam > del kitu priezasciu :) > mes ne viduramziais gyvenam, tai nebera socialine paslauga, tai yra > transporto rusis. > socialine paslauga gali buti tik kompensacija tam tikroms gyventoju > grupems, tada tai paslauga, kurianti realia verte/patoguma/tt. > pries arsiai argumentuodamas priesingai pasiskaityk bent jau teorini > paslaugos apibrezima ir ementariai pagalvok kas is argumentu atitinka sia > savoka, kas nelabai. > bet, jei tu tik politikas, tai vistiek nesuprasi :) > > "KEdas" wrote in message news:ml9i4k$919$1@trimpas.omnitel.net... > > > > Viešasis > transportas apskritai yra socialinė paslauga, o ne transporto rūšis. Kuo > greičiau politikai tai supras, tuo greičiau atsiras pinigų viešų erdvių > tvarkymui. > / km^2