manyciau panasiai. imant vidurkius - zinoma daugiau, lyginant su Vilnium, manau Ispanijos provincijose maziau. "Zhegonskas" wrote in message news:mlkd05$spi$2@trimpas.omnitel.net... itariu kad dabar ispanai ne ka daugiau nei vilniuj ir uzdirba :))) On 2015-06-14 17:09, Signalizacija wrote: > O kiek ispanas dabar uzdirba, kad bilietukas kainuoja tik siek tiek > daugau nei Vilniuj? > > On 2015.06.12 14:14, Dede_Pranas wrote: >> ir pilnut pilnutelis tas viesasis transportas vokietijoje, tiek haburge, >> tiek berlyne, tiek frankfurte ir tt, beto px gyventoju tankiai/hujankiai >> ir, kad bent puse tu vazinejanciu turi nuosava automobili, dazniausiai >> nei viena ir tt. ir tai ne tik de, pavyzdziu mase, vat svieziausias: ka >> tik pvz parskridau is ispanijos, neturtinga palyginus salis, ypac >> provincijos, krize, atlyginimai siap sau, autobuso bilietai nelygu >> vietovei po mazdaug 1,5 eur ir ne visada su vienu nukeliausi kur reikia >> per viena karta, taigi persedimas ir dar 1,5 eur, bet autobusai velgi >> pilnut pilnuteliai ir vietiniai neverkia jose. iki oro uosto galima >> nusigauti vietiniais autobusais, taciau tik keleta kartu I diena arba >> shuttle (realiai toks pats daznai vazinejantis busas tik su viecike >> lagaminams:) ir kaina 4 eur ir irgi verkianciu nera. >> >> ir nereikia buti net tokiu protingu, kaip musu savivaldybes darbuotojai, >> kad suvokti viena elementariausiu dalyku: >> zmones naudosis ir mokes tada, kai gaus realia paslauga >> >> Dabar gauna bulsshita, apie kuri daugiau kalbama, nei jis veikia. vieno >> dalbajebo patarejo frazes, kad 4+ juosto neveikia kaip turi, ty zmones >> neperseda po 4 vazinetis, o jis blet net napasiziurejo, kad juostos >> nupiestos tik ten, kur tai N I X U J A nekeicia bendro marsruto patogumo >> ir pan, taigi jokio tolko sedet dabar po 4. >> Autobusu juostu lyg ir daugiau ir jie realiai tapo patogesni, bet tik >> palyginus su visisku bredu, o ne su bet kokia apmastyta miesto >> transporto infrastruktura, todel velgi persesti I toki transporta kiek >> jis bekainuotu nera jokios motyvacijos, nes nera jokios paslaugos. >> >> reikia sukurti paslauga ir tada uz ja galima bus chargint pinigus ir tas >> pas Linas Petkevicius, bei kita "tipo" uzkietejusiu automobilistu dalis, >> perses is savo auto greiciau, nei per 10 metu, o ne toliau vystyti >> bredova, atgyvenusia transporto schema ir vis labiau ja subsidijuoti, >> liecia ne tik vilniu btw. >> >> ai nu jo, dar ir temos autoriui pamirsau: ne, vilniuje nei tramvajus, >> nei metro funkciskai nx nereikalingi, yra be ju efektyviu pigesniu ir >> dar neisnaudotu sprendimu, bei rezervu. >> >> >> >> >> "Zhegonskas" wrote in message news:mlbj3j$2v4$1@trimpas.omnitel.net... >> >> >> na pvz. S/U Bahn vokietijoje iki orouosto kokiam miunchene dar pries 10 >> metu buvo ar ne 10,5 euro :) >> >> hamburgene vaziuojant per pora zonu - 4-5 eur uz kelione ir t.t. >> >> itariu butu taip, kad pastacius vilniuje metro "bankrutuotu atejus kitam >> merui", nes vazinetu pustustis :) arba miestas nesveikai subsidijuotu, >> net kedo oranzinius dviracius isparduot turetu >> >> On 2015-06-11 11:54, amenox wrote: >>> Čia aš pasvajoju, jei tarkim būtų metro koks maršrutu aerouostas->gel. >>> stotis->centras->antakalnis->santariškes, jau daugeliu atveju man >>> apsimoketu tachką palikt namie, vien dėl turbo greito centro pasiekimo. >>> O ir aerouoste tų dušmanų neliktų manau. Va tokie pamastymai. Kaina tai >>> sutikčiau už tai mokėti daugiau nei dabartinis. >>> >>> "Linas Petkevičius" <linas@REMOVElekiam.lt> wrote in message >>> news:mlbek2$vji$1@trimpas.omnitel.net... >>>> As kazkaip statyciau 50/50, kad taip bus. Kita dalis lieka, kad nebus >>>> niekaip - taip ir plauksim. Nes atmetus visus teorinis pasvaigimus, >>>> bent jau asmeniskai sunkiai isivaizduoju save persedanti į visuomenini >>>> transporta artimiausius 10 metu. Atvejis - pragertos teises, bankrotas >>>> ir panasiai aisku neskaiciuojami. >>>> >>>> "amenox" wrote in message news:mlbefq$vgn$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> Tai taip ir bus manau. >>>> >>>> "Linas Petkevičius" <linas@REMOVElekiam.lt> wrote in message >>>> news:mlbd9q$uj7$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> IMHO tai geriausias kainos/kokybes santykis. Ir turbut >>>>> realistiskiausias. >>>>> >>>>> "amenox" wrote in message news:mlbcqb$u9i$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> Jei trumpai - tramvajaus mus irgi tikrai nereikia. :) Tokiu atveju >>>>> paprasčiausia padaryt esamų trulikų ir autobusų upgreidą eilinį ir >>>>> psio. Su >>>>> kondiškėm pagaliau ple! :) Aj vos ne pamiršau, dar reikia juostų >>>>> daugiau >>>>> pripaišyt ant gatvių. :) >>>> >>