Jei bus įrengta pakankamai stovėjimo aikštelių centro prieigose gali būti kad tai padės, bet matant kaip ten kaišiojami gyvenamieji namai į bet kur atsilaisvinusią skylę, nieko nebus. "bzik" <bzik@bzik.bzik> wrote in message news:mle284$2o6$1@trimpas.omnitel.net... > įvest mokamas zonas įvažiavimui, panaikint nemokamo parkavimo galimybes > miesto centre ir didint kainą, o už gaunamus pinigus pirkti daugiau > autobusų/troleibusų. Vilnius pakankamai mažas ir mes pernelyg > susireikšminę, pernelyg sureikšminame savo laiką. Tam, kam laikas pinigai, > be problemų susimokės už greitį. Kiti važiuos autobusu ar dviračiu, eis > pėsčiomis. Didžiumai gyventojų kasdien pakanka persikelt iki 10-15km, > kurie įveikiami automobiliu. > > "amenox" wrote in message news:mle0rc$1lr$1@trimpas.omnitel.net... > > O kaip tą srautą sumažint? Gatvės neguminės. Čia tik eismą kai kuriose > gatvėse uždraust visiškai apart VT, kito kelio nėra. > > "budulis vulgaris" <bv@lindyne.lt> wrote in message > news:mldvi8$k2$1@trimpas.omnitel.net... >> 2015-06-12 09:45, amenox rašė: >>> Na aš turėjau galvoje elementarų dalyką, jei tikslas pagerinti >>> susisiekimą atlaisvinant gatves tai tai tik metro, kitu atveju >>> absoliučiai nieko daryti nereikia. Nei tramvajai, net papildomai >>> nupieštos juostos gatvėse, nei daugiau autobusu ar trulikų ABSOLIUČIAI >>> nieko nepakeis. Jei ant metro babkių nėr tai tada galima dar kokių >>> aplinkkelių daugiau, dar pasižaist su šviesoforais, daugiau nematau ką >>> čia keisti. >> >> Su šviesoforais ir juostomis gerai pažaidus tikrai galima visuomeninį >> transportą padaryti labai patraukliu - esmė ta, kad reikia padaryti >> taip, kad viešasis transportas važiuotų stodamas tik stotelėse ir jo >> nestabdytų jokie kamščiai bei raudoni šviesoforai. O kol viešasis >> transportas važiuoja kartu su visu srautu, tol jis patrauklus tik >> varguoliams. >> >