"KEdas" wrote in message news:mlgod8$2u9$1@trimpas.omnitel.net... 2015.06.13 00:51, Dede_Pranas rašė: > ble, kedai, jei ten tokie pat kaip tu sedi, tai peSdu peSda, gerai, kad > bent jau koks nors transportas vaziuoja ir tai greiciausiai dar > sovietmeciu suprojektuotais marsrutais, nes paskui pilkosios mases > pritruko nuo laisves vejo... > Čia deklaracija, o ne argumentas. really? nevazinejau miesto transportu gal 20 metu, bet uzmeciau aki I interneti puslpai - viskas liko taip pat, visur nuvaziuociau butent tuom, ka zinojau nuo tada (o tai nemazai, nes masinos dar neturejau, bet popieriuku pas biudzetnkikus I visus miesto galus tekdavo vazinet rinkti, nes matai nebuvom dar interneto lyderiai:). visa kita - "tipo patobilinimai", vietoje esminiu sprendimu. > as tau bandau paaiskint, kad Vilnius dotuoja tik todel, kad nesugeba > sukurti nieko uz ka tie tavo vadinami "varguoliai" sutiktu susimoketi, o > tu apie debiliskus str'us, kuriuos tokie pat marazmatikai kuria, tvirtina > ir labai vazni jauciasi :) Ne, čia tu nuo bačkos šūkauji ir bandai tai vadinti „paaiškinimu“. Turbūt net nežinai, kad miestų VT visoje Europoje už bilietus surenka iki 50% patiriamų sąnaudų padengimui reikiamų lėšų. Vilnius ar Kaunas čia niekuo neišskirtiniai. O STR'ų, kaip ir įstatymų, kitų neturime, tenka vadovautis esamais, kad ir kokie blogi jie būtų. jei tu sakai, kad dabar sugeba surinkti 50% (nu negaliu patikrinti, o guglint ilgai tingiu), tai velgi nereikia buti proto bokstu, kad su zenkliai paprastesniais patobulinimais, nei tramvajai surinktu 70% ir jau taptu isskirtiniai, cia as tau be verslo studiju pasakysiu. BET realiai tokiom pasakom greiciausiai tik bobutes tiki, nu arba rinkejai, nezinau, bet tai tu kazkiek bent jau suvoki, kad 50% absoliuciom israiskosm ir paslaugu kokybe gali buti visiskai skirtingu eiliu dimencijos, todel tie 50% tik eilinis pabezdejimas apie reikala, kuriame sunkai gaudaisi? > apie VT ir skurdziais salis - jei pats dar nesupratai, kad nusipezejai > nesveikai, tai tavo atvejis dar labiau klinikinis, nei is pirmo zvilgsnio > atrodo:) Pasiskaityk čia: http://www.aviewfromthecyclepath.com/2011/10/go-vilnius-or-what-future-should.html Gali pakomentuoti kur padaryta klaida? galiu. pristatyme - as tik iki antro paragrafo daskaiciau ir tai tik is smalsumo, toliau labai gaila laiko. nu bet as ne rinka, suprantu:) > zek, as cia to niusinio folkloro nelabai seku, bet ar tu rimtai > dirbi/dirbes kazkur prie zmoniu, kurie priima sprendimus apie viesiojo > sektoriaus paslaugas? > Taip, esu eismo saugumo komisijoje ir buvau VT komisijoje. taip ir maniau. > > > > "KEdas" wrote in message news:mlf0eq$ldc$1@trimpas.omnitel.net... > > Nepastebėjau nei vieno argumento. > Ir ar žinai, kad vežti VT iki išnaktų ne rečiau kaip kartą per valandą > savivaldybes įpareigoja STR'as? Ar bent žinai kiek kasmet Vilnius > dotuoja VT? > Didelė keliaujančių VT dalis yra skurdžių šalių atributas. Gyventojams > turtėjant VT dalis mažėja ir didėja automobilizacija. > > > 2015.06.12 13:52, Dede_Pranas rašė: >> bulshit, del kurio kaip tik niekur ir nekelaiujam, nors ne, nekeliaujam >> del kitu priezasciu :) >> mes ne viduramziais gyvenam, tai nebera socialine paslauga, tai yra >> transporto rusis. >> socialine paslauga gali buti tik kompensacija tam tikroms gyventoju >> grupems, tada tai paslauga, kurianti realia verte/patoguma/tt. >> pries arsiai argumentuodamas priesingai pasiskaityk bent jau teorini >> paslaugos apibrezima ir ementariai pagalvok kas is argumentu atitinka sia >> savoka, kas nelabai. >> bet, jei tu tik politikas, tai vistiek nesuprasi :) >> >> "KEdas" wrote in message news:ml9i4k$919$1@trimpas.omnitel.net... >> >> >> >> Viešasis >> transportas apskritai yra socialinė paslauga, o ne transporto rūšis. Kuo >> greičiau politikai tai supras, tuo greičiau atsiras pinigų viešų erdvių >> tvarkymui. >> / km^2 >