kalba apie tai, kad nemokamo neturi likti, įskaitant visokius įstaigų kiemus ir biurų parkingus, kur vienas per kitą susigrūdę. Kai bosas iš savivaldybės ar turto savininko gaus sąskaitą, jis pagalvos ar reikia 7, o gal pakaks 3 vietų. Ar kažką galės motyvuot apmokėdamas jo vietą. Kokio velnio grūstis į senamiestį, per bromas brūžint auto šonus, kai tavo maršrutas namai>darbas>namai? Pvz,. yra nutukusi kolegė. Jai tik 4-5 stotelės ir kokie 400m ėjimo. Bet ji važinėja su auto. Taip greičiau ir patogiau. Bet lygiagrečiai girdžiu skundus, kad trūksta pinigo. Nes neskaičiuoja ir nežino kiek realiai kainuoja tas patogumas ir gal mažiau dustų kasdien daugiau judėdama :) Ką kalbėt apie bičą, kuris iš Slucko į Ignoto g. ankštą kiemą važiuoja auto? Ten nė 2km nėra. "Signalizacija" wrote in message news:mle5i7$540$1@trimpas.omnitel.net... Gali patart kur centre nemokamai pasistatyt. Na netoli prezidenturos, seimelio. Ta ikstele prie seimelio zinau, bet apie 9 jau uzkista buna 100% On 2015.06.12 10:37, bzik wrote: > įvest mokamas zonas įvažiavimui, panaikint nemokamo parkavimo galimybes > miesto centre ir didint kainą, o už gaunamus pinigus pirkti daugiau > autobusų/troleibusų. Vilnius pakankamai mažas ir mes pernelyg > susireikšminę, pernelyg sureikšminame savo laiką. Tam, kam laikas > pinigai, be problemų susimokės už greitį. Kiti važiuos autobusu ar > dviračiu, eis pėsčiomis. Didžiumai gyventojų kasdien pakanka persikelt > iki 10-15km, kurie įveikiami automobiliu. > > "amenox" wrote in message news:mle0rc$1lr$1@trimpas.omnitel.net... > > O kaip tą srautą sumažint? Gatvės neguminės. Čia tik eismą kai kuriose > gatvėse uždraust visiškai apart VT, kito kelio nėra. > > "budulis vulgaris" <bv@lindyne.lt> wrote in message > news:mldvi8$k2$1@trimpas.omnitel.net... >> 2015-06-12 09:45, amenox rašė: >>> Na aš turėjau galvoje elementarų dalyką, jei tikslas pagerinti >>> susisiekimą atlaisvinant gatves tai tai tik metro, kitu atveju >>> absoliučiai nieko daryti nereikia. Nei tramvajai, net papildomai >>> nupieštos juostos gatvėse, nei daugiau autobusu ar trulikų ABSOLIUČIAI >>> nieko nepakeis. Jei ant metro babkių nėr tai tada galima dar kokių >>> aplinkkelių daugiau, dar pasižaist su šviesoforais, daugiau nematau ką >>> čia keisti. >> >> Su šviesoforais ir juostomis gerai pažaidus tikrai galima visuomeninį >> transportą padaryti labai patraukliu - esmė ta, kad reikia padaryti >> taip, kad viešasis transportas važiuotų stodamas tik stotelėse ir jo >> nestabdytų jokie kamščiai bei raudoni šviesoforai. O kol viešasis >> transportas važiuoja kartu su visu srautu, tol jis patrauklus tik >> varguoliams. >> >