Tema: Re: Vilniaus tramvajai
Autorius: Lavonas
Data: 2015-06-10 14:40:27
Tramvajai, mano nuomone, yra visishka nesamone.
Vat metro, ziurint I ateity, anywayz miestas pletcesi, butu zymiai 
protingesnis pasirinkimas.




"skaitytojas"  wrote in message news:ml92pg$u8h$1@trimpas.omnitel.net...

Praejo gabalas laiko ir vel i pavirsiu isplauke Vilniaus tramvajaus
idejos
http://www.delfi.lt/verslas/transportas/vilnius-matuojasi-tramvaju.d?id=68204326
Tai specialistai, papasakokit. Kas nori, galit ir patrolint. Koks
tramvajaus privalumas pries siuo metu esamas transporto priemones, t.y.
autobusus ir troleibusus. As tai sakau nuosirdziai - nesuprantu. Jis
greiciau vaziuos, tures pirmenybe? Bet gi vaziuos esamomom gatvem, kas
reiks maziau eismo juostu esamam transportui (tame tarpe viesajam) plius
didesni kamsciai kryptims kertancioms tramvajaus linija, nes joms reikes
praleisti ta tramvaju. Jis didesnis? O nx to reikia, kur dabar netelpa?
Jei jis didesnis, reiskia vaziuos reciau, kas automatiskai
nebepatrauklu, jei as atejes i stotele turesiu laukti pusvalandi
transporto. Ekologiskas? Tiek pat kiek troleibusas. Troleibusas atrodo
senobiskai ir nedera prie Konstitucijos pr. dangoraiziu? Tai atiduokit i
tiuningo kontora arba pirkit naujus, vistiek bus gerokai pigiau nei
tramvajaus projektas. Jau nesneku apie tramvajaus minusus, tokius kaip
keleiviu nesaugumas islipant viduryje gatves ir einant iki saligatvio
(nes iprastai tramvaju linija viduryje buna). O kiek kainuos visa si
infrastruktura ir kiek ji kartu pabrangs,  pakol bus igyvendinta, tai
jau verciau iskart kisti metro po zeme su tegul nors ir viena linija.
Nors metro irgi niekam nereikia. Reikia visisko mazmozio: uz bent puse
tu planuojamu pinigu atnaujinti esamas viesojo tranporto priemones ir
infrastruktura. Tai bent rezultatas iskart pasijaustu, o ne po kazin
kiek metu.