ir pilnut pilnutelis tas viesasis transportas vokietijoje, tiek haburge, tiek berlyne, tiek frankfurte ir tt, beto px gyventoju tankiai/hujankiai ir, kad bent puse tu vazinejanciu turi nuosava automobili, dazniausiai nei viena ir tt. ir tai ne tik de, pavyzdziu mase, vat svieziausias: ka tik pvz parskridau is ispanijos, neturtinga palyginus salis, ypac provincijos, krize, atlyginimai siap sau, autobuso bilietai nelygu vietovei po mazdaug 1,5 eur ir ne visada su vienu nukeliausi kur reikia per viena karta, taigi persedimas ir dar 1,5 eur, bet autobusai velgi pilnut pilnuteliai ir vietiniai neverkia jose. iki oro uosto galima nusigauti vietiniais autobusais, taciau tik keleta kartu I diena arba shuttle (realiai toks pats daznai vazinejantis busas tik su viecike lagaminams:) ir kaina 4 eur ir irgi verkianciu nera. ir nereikia buti net tokiu protingu, kaip musu savivaldybes darbuotojai, kad suvokti viena elementariausiu dalyku: zmones naudosis ir mokes tada, kai gaus realia paslauga Dabar gauna bulsshita, apie kuri daugiau kalbama, nei jis veikia. vieno dalbajebo patarejo frazes, kad 4+ juosto neveikia kaip turi, ty zmones neperseda po 4 vazinetis, o jis blet net napasiziurejo, kad juostos nupiestos tik ten, kur tai N I X U J A nekeicia bendro marsruto patogumo ir pan, taigi jokio tolko sedet dabar po 4. Autobusu juostu lyg ir daugiau ir jie realiai tapo patogesni, bet tik palyginus su visisku bredu, o ne su bet kokia apmastyta miesto transporto infrastruktura, todel velgi persesti I toki transporta kiek jis bekainuotu nera jokios motyvacijos, nes nera jokios paslaugos. reikia sukurti paslauga ir tada uz ja galima bus chargint pinigus ir tas pas Linas Petkevicius, bei kita "tipo" uzkietejusiu automobilistu dalis, perses is savo auto greiciau, nei per 10 metu, o ne toliau vystyti bredova, atgyvenusia transporto schema ir vis labiau ja subsidijuoti, liecia ne tik vilniu btw. ai nu jo, dar ir temos autoriui pamirsau: ne, vilniuje nei tramvajus, nei metro funkciskai nx nereikalingi, yra be ju efektyviu pigesniu ir dar neisnaudotu sprendimu, bei rezervu. "Zhegonskas" wrote in message news:mlbj3j$2v4$1@trimpas.omnitel.net... na pvz. S/U Bahn vokietijoje iki orouosto kokiam miunchene dar pries 10 metu buvo ar ne 10,5 euro :) hamburgene vaziuojant per pora zonu - 4-5 eur uz kelione ir t.t. itariu butu taip, kad pastacius vilniuje metro "bankrutuotu atejus kitam merui", nes vazinetu pustustis :) arba miestas nesveikai subsidijuotu, net kedo oranzinius dviracius isparduot turetu On 2015-06-11 11:54, amenox wrote: > Čia aš pasvajoju, jei tarkim būtų metro koks maršrutu aerouostas->gel. > stotis->centras->antakalnis->santariškes, jau daugeliu atveju man > apsimoketu tachką palikt namie, vien dėl turbo greito centro pasiekimo. > O ir aerouoste tų dušmanų neliktų manau. Va tokie pamastymai. Kaina tai > sutikčiau už tai mokėti daugiau nei dabartinis. > > "Linas Petkevičius" <linas@REMOVElekiam.lt> wrote in message > news:mlbek2$vji$1@trimpas.omnitel.net... >> As kazkaip statyciau 50/50, kad taip bus. Kita dalis lieka, kad nebus >> niekaip - taip ir plauksim. Nes atmetus visus teorinis pasvaigimus, >> bent jau asmeniskai sunkiai isivaizduoju save persedanti į visuomenini >> transporta artimiausius 10 metu. Atvejis - pragertos teises, bankrotas >> ir panasiai aisku neskaiciuojami. >> >> "amenox" wrote in message news:mlbefq$vgn$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Tai taip ir bus manau. >> >> "Linas Petkevičius" <linas@REMOVElekiam.lt> wrote in message >> news:mlbd9q$uj7$1@trimpas.omnitel.net... >>> IMHO tai geriausias kainos/kokybes santykis. Ir turbut >>> realistiskiausias. >>> >>> "amenox" wrote in message news:mlbcqb$u9i$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> Jei trumpai - tramvajaus mus irgi tikrai nereikia. :) Tokiu atveju >>> paprasčiausia padaryt esamų trulikų ir autobusų upgreidą eilinį ir >>> psio. Su >>> kondiškėm pagaliau ple! :) Aj vos ne pamiršau, dar reikia juostų daugiau >>> pripaišyt ant gatvių. :) >>