O kiek ispanas dabar uzdirba, kad bilietukas kainuoja tik siek tiek daugau nei Vilniuj? On 2015.06.12 14:14, Dede_Pranas wrote: > ir pilnut pilnutelis tas viesasis transportas vokietijoje, tiek haburge, > tiek berlyne, tiek frankfurte ir tt, beto px gyventoju tankiai/hujankiai > ir, kad bent puse tu vazinejanciu turi nuosava automobili, dazniausiai > nei viena ir tt. ir tai ne tik de, pavyzdziu mase, vat svieziausias: ka > tik pvz parskridau is ispanijos, neturtinga palyginus salis, ypac > provincijos, krize, atlyginimai siap sau, autobuso bilietai nelygu > vietovei po mazdaug 1,5 eur ir ne visada su vienu nukeliausi kur reikia > per viena karta, taigi persedimas ir dar 1,5 eur, bet autobusai velgi > pilnut pilnuteliai ir vietiniai neverkia jose. iki oro uosto galima > nusigauti vietiniais autobusais, taciau tik keleta kartu I diena arba > shuttle (realiai toks pats daznai vazinejantis busas tik su viecike > lagaminams:) ir kaina 4 eur ir irgi verkianciu nera. > > ir nereikia buti net tokiu protingu, kaip musu savivaldybes darbuotojai, > kad suvokti viena elementariausiu dalyku: > zmones naudosis ir mokes tada, kai gaus realia paslauga > > Dabar gauna bulsshita, apie kuri daugiau kalbama, nei jis veikia. vieno > dalbajebo patarejo frazes, kad 4+ juosto neveikia kaip turi, ty zmones > neperseda po 4 vazinetis, o jis blet net napasiziurejo, kad juostos > nupiestos tik ten, kur tai N I X U J A nekeicia bendro marsruto patogumo > ir pan, taigi jokio tolko sedet dabar po 4. > Autobusu juostu lyg ir daugiau ir jie realiai tapo patogesni, bet tik > palyginus su visisku bredu, o ne su bet kokia apmastyta miesto > transporto infrastruktura, todel velgi persesti I toki transporta kiek > jis bekainuotu nera jokios motyvacijos, nes nera jokios paslaugos. > > reikia sukurti paslauga ir tada uz ja galima bus chargint pinigus ir tas > pas Linas Petkevicius, bei kita "tipo" uzkietejusiu automobilistu dalis, > perses is savo auto greiciau, nei per 10 metu, o ne toliau vystyti > bredova, atgyvenusia transporto schema ir vis labiau ja subsidijuoti, > liecia ne tik vilniu btw. > > ai nu jo, dar ir temos autoriui pamirsau: ne, vilniuje nei tramvajus, > nei metro funkciskai nx nereikalingi, yra be ju efektyviu pigesniu ir > dar neisnaudotu sprendimu, bei rezervu. > > > > > "Zhegonskas" wrote in message news:mlbj3j$2v4$1@trimpas.omnitel.net... > > > na pvz. S/U Bahn vokietijoje iki orouosto kokiam miunchene dar pries 10 > metu buvo ar ne 10,5 euro :) > > hamburgene vaziuojant per pora zonu - 4-5 eur uz kelione ir t.t. > > itariu butu taip, kad pastacius vilniuje metro "bankrutuotu atejus kitam > merui", nes vazinetu pustustis :) arba miestas nesveikai subsidijuotu, > net kedo oranzinius dviracius isparduot turetu > > On 2015-06-11 11:54, amenox wrote: >> Čia aš pasvajoju, jei tarkim būtų metro koks maršrutu aerouostas->gel. >> stotis->centras->antakalnis->santariškes, jau daugeliu atveju man >> apsimoketu tachką palikt namie, vien dėl turbo greito centro pasiekimo. >> O ir aerouoste tų dušmanų neliktų manau. Va tokie pamastymai. Kaina tai >> sutikčiau už tai mokėti daugiau nei dabartinis. >> >> "Linas Petkevičius" <linas@REMOVElekiam.lt> wrote in message >> news:mlbek2$vji$1@trimpas.omnitel.net... >>> As kazkaip statyciau 50/50, kad taip bus. Kita dalis lieka, kad nebus >>> niekaip - taip ir plauksim. Nes atmetus visus teorinis pasvaigimus, >>> bent jau asmeniskai sunkiai isivaizduoju save persedanti į visuomenini >>> transporta artimiausius 10 metu. Atvejis - pragertos teises, bankrotas >>> ir panasiai aisku neskaiciuojami. >>> >>> "amenox" wrote in message news:mlbefq$vgn$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> Tai taip ir bus manau. >>> >>> "Linas Petkevičius" <linas@REMOVElekiam.lt> wrote in message >>> news:mlbd9q$uj7$1@trimpas.omnitel.net... >>>> IMHO tai geriausias kainos/kokybes santykis. Ir turbut >>>> realistiskiausias. >>>> >>>> "amenox" wrote in message news:mlbcqb$u9i$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> Jei trumpai - tramvajaus mus irgi tikrai nereikia. :) Tokiu atveju >>>> paprasčiausia padaryt esamų trulikų ir autobusų upgreidą eilinį ir >>>> psio. Su >>>> kondiškėm pagaliau ple! :) Aj vos ne pamiršau, dar reikia juostų >>>> daugiau >>>> pripaišyt ant gatvių. :) >>> >