Tema: Re: Vilniaus tramvajai
Autorius: Signalizacija
Data: 2015-06-14 17:09:35
O kiek ispanas dabar uzdirba, kad bilietukas kainuoja tik siek tiek 
daugau nei Vilniuj?

On 2015.06.12 14:14, Dede_Pranas wrote:
> ir pilnut pilnutelis tas viesasis transportas vokietijoje, tiek haburge,
> tiek berlyne, tiek frankfurte ir tt, beto px gyventoju tankiai/hujankiai
> ir, kad bent puse tu vazinejanciu turi nuosava automobili, dazniausiai
> nei viena ir tt. ir tai ne tik de, pavyzdziu mase, vat svieziausias: ka
> tik pvz parskridau is ispanijos, neturtinga palyginus salis, ypac
> provincijos, krize, atlyginimai siap sau, autobuso bilietai nelygu
> vietovei po mazdaug 1,5 eur ir ne visada su vienu nukeliausi kur reikia
> per viena karta, taigi persedimas ir dar 1,5 eur, bet autobusai velgi
> pilnut pilnuteliai ir vietiniai neverkia jose. iki oro uosto galima
> nusigauti vietiniais autobusais, taciau tik keleta kartu I diena arba
> shuttle (realiai toks pats daznai vazinejantis  busas tik su viecike
> lagaminams:) ir kaina 4 eur ir irgi verkianciu nera.
>
> ir nereikia buti net tokiu protingu, kaip musu savivaldybes darbuotojai,
> kad suvokti viena elementariausiu dalyku:
> zmones naudosis ir mokes tada, kai gaus realia paslauga
>
> Dabar gauna bulsshita, apie kuri daugiau kalbama, nei jis veikia. vieno
> dalbajebo patarejo frazes, kad 4+ juosto neveikia kaip turi, ty zmones
> neperseda po 4 vazinetis, o jis blet net napasiziurejo, kad juostos
> nupiestos tik ten, kur tai N I X U J A nekeicia bendro marsruto patogumo
> ir pan, taigi jokio tolko sedet dabar po 4.
> Autobusu juostu lyg ir daugiau ir jie realiai tapo patogesni, bet tik
> palyginus su visisku bredu, o ne su bet kokia apmastyta miesto
> transporto infrastruktura, todel velgi persesti I toki transporta kiek
> jis bekainuotu nera jokios motyvacijos, nes nera jokios paslaugos.
>
> reikia sukurti paslauga ir tada uz ja galima bus chargint pinigus ir tas
> pas Linas Petkevicius, bei kita "tipo" uzkietejusiu automobilistu dalis,
> perses is savo auto greiciau, nei per 10 metu, o ne toliau vystyti
> bredova, atgyvenusia transporto schema ir vis labiau ja subsidijuoti,
> liecia ne tik vilniu btw.
>
> ai nu jo, dar ir temos autoriui pamirsau: ne, vilniuje nei tramvajus,
> nei metro funkciskai nx nereikalingi, yra be ju efektyviu pigesniu ir
> dar neisnaudotu sprendimu, bei rezervu.
>
>
>
>
> "Zhegonskas"  wrote in message news:mlbj3j$2v4$1@trimpas.omnitel.net...
>
>
> na pvz. S/U Bahn vokietijoje iki orouosto kokiam miunchene dar pries 10
> metu buvo ar ne 10,5 euro :)
>
> hamburgene vaziuojant per pora zonu - 4-5 eur uz kelione ir t.t.
>
> itariu butu taip, kad pastacius vilniuje metro "bankrutuotu atejus kitam
> merui", nes vazinetu pustustis :) arba miestas nesveikai subsidijuotu,
> net kedo oranzinius dviracius isparduot turetu
>
> On 2015-06-11 11:54, amenox wrote:
>> Čia aš pasvajoju, jei tarkim būtų metro koks maršrutu aerouostas->gel.
>> stotis->centras->antakalnis->santariškes, jau daugeliu atveju man
>> apsimoketu tachką palikt namie, vien dėl turbo greito centro pasiekimo.
>> O ir aerouoste tų dušmanų neliktų manau. Va tokie pamastymai. Kaina tai
>> sutikčiau už tai mokėti daugiau nei dabartinis.
>>
>> "Linas Petkevičius" <linas@REMOVElekiam.lt> wrote in message
>> news:mlbek2$vji$1@trimpas.omnitel.net...
>>> As kazkaip statyciau 50/50, kad taip bus. Kita dalis lieka, kad nebus
>>> niekaip - taip ir plauksim. Nes atmetus visus teorinis pasvaigimus,
>>> bent jau asmeniskai sunkiai isivaizduoju save persedanti į visuomenini
>>> transporta artimiausius 10 metu. Atvejis - pragertos teises, bankrotas
>>> ir panasiai aisku neskaiciuojami.
>>>
>>> "amenox"  wrote in message news:mlbefq$vgn$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> Tai taip ir bus manau.
>>>
>>> "Linas Petkevičius" <linas@REMOVElekiam.lt> wrote in message
>>> news:mlbd9q$uj7$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> IMHO tai geriausias kainos/kokybes santykis. Ir turbut
>>>> realistiskiausias.
>>>>
>>>> "amenox"  wrote in message news:mlbcqb$u9i$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>
>>>> Jei trumpai - tramvajaus mus irgi tikrai nereikia. :) Tokiu atveju
>>>> paprasčiausia padaryt esamų trulikų ir autobusų upgreidą eilinį ir
>>>> psio. Su
>>>> kondiškėm pagaliau ple! :) Aj vos ne pamiršau, dar reikia juostų
>>>> daugiau
>>>> pripaišyt ant gatvių. :)
>>>
>