O tu man gali paaiškint, kodėl negalima tiesiog A juostų traktuot kaip tramvajaus bėgių? Atitveri tą juostą borteliais ar išvis tvorom kaip tramvajų linijos, visi kas suka į kairę gauna skylę sukimui tiesiai iš antros juostos. Vietomis yra vietos ta autobusų juosta išvis atitraukt nuo kelio (pvz į skiriamąją juosta laisvės pr. ir suteikt autobusams atskirą šviesaforą tik tai juostai kuris realiai duotu kelia autobusui kai tik šiam to reikia. Nu ir dar, kadangi lietuvoj gyvenam, prikabint kamerų prevencijai, kad į autobusų juosta patekę gaideliai neišvengtu "suskaičiavimo". Daxuja didelis projektas.. Tik nujaučiu kokius 5-10 kart pigiau nei tramvajus. Autobusų juostų Vilniuj jau visai neblogai pridaryta, tik šviesoforus reik suderint kad autam geriau būtų ir juostas apsaugot nuo dviračių ir mašinų. Taigi esminis klausimas - kodėl tokia idėja nesvarstoma ir kuom ji blogesnę už tramvajų? On 2015.06.13 11:08, KEdas wrote: > 2015.06.13 00:51, Dede_Pranas rašė: >> ble, kedai, jei ten tokie pat kaip tu sedi, tai peSdu peSda, gerai, >> kad bent jau koks nors transportas vaziuoja ir tai greiciausiai dar >> sovietmeciu suprojektuotais marsrutais, nes paskui pilkosios mases >> pritruko nuo laisves vejo... >> > Čia deklaracija, o ne argumentas. > >> as tau bandau paaiskint, kad Vilnius dotuoja tik todel, kad nesugeba >> sukurti nieko uz ka tie tavo vadinami "varguoliai" sutiktu susimoketi, >> o tu apie debiliskus str'us, kuriuos tokie pat marazmatikai kuria, >> tvirtina ir labai vazni jauciasi :) > Ne, čia tu nuo bačkos šūkauji ir bandai tai vadinti „paaiškinimu“. > Turbūt net nežinai, kad miestų VT visoje Europoje už bilietus surenka > iki 50% patiriamų sąnaudų padengimui reikiamų lėšų. Vilnius ar Kaunas > čia niekuo neišskirtiniai. > O STR'ų, kaip ir įstatymų, kitų neturime, tenka vadovautis esamais, kad > ir kokie blogi jie būtų. > >> apie VT ir skurdziais salis - jei pats dar nesupratai, kad nusipezejai >> nesveikai, tai tavo atvejis dar labiau klinikinis, nei is pirmo >> zvilgsnio atrodo:) > Pasiskaityk čia: > http://www.aviewfromthecyclepath.com/2011/10/go-vilnius-or-what-future-should.html > > Gali pakomentuoti kur padaryta klaida? >> zek, as cia to niusinio folkloro nelabai seku, bet ar tu rimtai >> dirbi/dirbes kazkur prie zmoniu, kurie priima sprendimus apie viesiojo >> sektoriaus paslaugas? >> > Taip, esu eismo saugumo komisijoje ir buvau VT komisijoje. > >> >> >> >> "KEdas" wrote in message news:mlf0eq$ldc$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Nepastebėjau nei vieno argumento. >> Ir ar žinai, kad vežti VT iki išnaktų ne rečiau kaip kartą per valandą >> savivaldybes įpareigoja STR'as? Ar bent žinai kiek kasmet Vilnius >> dotuoja VT? >> Didelė keliaujančių VT dalis yra skurdžių šalių atributas. Gyventojams >> turtėjant VT dalis mažėja ir didėja automobilizacija. >> >> >> 2015.06.12 13:52, Dede_Pranas rašė: >>> bulshit, del kurio kaip tik niekur ir nekelaiujam, nors ne, >>> nekeliaujam del kitu priezasciu :) >>> mes ne viduramziais gyvenam, tai nebera socialine paslauga, tai yra >>> transporto rusis. >>> socialine paslauga gali buti tik kompensacija tam tikroms gyventoju >>> grupems, tada tai paslauga, kurianti realia verte/patoguma/tt. >>> pries arsiai argumentuodamas priesingai pasiskaityk bent jau teorini >>> paslaugos apibrezima ir ementariai pagalvok kas is argumentu atitinka >>> sia savoka, kas nelabai. >>> bet, jei tu tik politikas, tai vistiek nesuprasi :) >>> >>> "KEdas" wrote in message news:ml9i4k$919$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> >>> >>> Viešasis >>> transportas apskritai yra socialinė paslauga, o ne transporto rūšis. Kuo >>> greičiau politikai tai supras, tuo greičiau atsiras pinigų viešų erdvių >>> tvarkymui. >>> / km^2 >> >