Čia tau taip atrodo. O įsisavinantiems lėšas visai kitaip :) > Praejo gabalas laiko ir vel i pavirsiu isplauke Vilniaus tramvajaus idejos > http://www.delfi.lt/verslas/transportas/vilnius-matuojasi-tramvaju.d?id=68204326 > Tai specialistai, papasakokit. Kas nori, galit ir patrolint. Koks tramvajaus > privalumas pries siuo metu esamas transporto priemones, t.y. autobusus ir > troleibusus. As tai sakau nuosirdziai - nesuprantu. Jis greiciau vaziuos, tures > pirmenybe? Bet gi vaziuos esamomom gatvem, kas reiks maziau eismo juostu esamam > transportui (tame tarpe viesajam) plius didesni kamsciai kryptims kertancioms > tramvajaus linija, nes joms reikes praleisti ta tramvaju. Jis didesnis? O nx to > reikia, kur dabar netelpa? Jei jis didesnis, reiskia vaziuos reciau, kas > automatiskai nebepatrauklu, jei as atejes i stotele turesiu laukti pusvalandi > transporto. Ekologiskas? Tiek pat kiek troleibusas. Troleibusas atrodo senobiskai > ir nedera prie Konstitucijos pr. dangoraiziu? Tai atiduokit i tiuningo kontora > arba pirkit naujus, vistiek bus gerokai pigiau nei tramvajaus projektas. Jau > nesneku apie tramvajaus minusus, tokius kaip keleiviu nesaugumas islipant viduryje > gatves ir einant iki saligatvio (nes iprastai tramvaju linija viduryje buna). O > kiek kainuos visa si infrastruktura ir kiek ji kartu pabrangs, pakol bus > igyvendinta, tai jau verciau iskart kisti metro po zeme su tegul nors ir viena > linija. Nors metro irgi niekam nereikia. Reikia visisko mazmozio: uz bent puse tu > planuojamu pinigu atnaujinti esamas viesojo tranporto priemones ir infrastruktura. > Tai bent rezultatas iskart pasijaustu, o ne po kazin kiek metu.