Tema: Re: Vilniaus tramvajai
Autorius: meskas
Data: 2015-06-11 12:46:25
Vienareikšmiškai metro, kast reiktų tik po senamiesčiu, kitur gali ir 
ant žemės atskirais bėgiais lėkti... 2 linijos susikertančios kažkur 
centre kryžiumi ir užtektų..

2015-06-10 14:59, bzik rašė:
> rausti 1-2 linijas po žeme niekada neatsipirks. Metro pasiteisina kai
> yra didelis gyventojų kiekis ir tankis. Koks Tarandės gyventojas vis
> tiek sės į auto
>
> "Lavonas"  wrote in message news:ml97nb$2fn$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Tramvajai, mano nuomone, yra visishka nesamone.
> Vat metro, ziurint I ateity, anywayz miestas pletcesi, butu zymiai
> protingesnis pasirinkimas.
>
>
>
>
> "skaitytojas"  wrote in message news:ml92pg$u8h$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Praejo gabalas laiko ir vel i pavirsiu isplauke Vilniaus tramvajaus
> idejos
> http://www.delfi.lt/verslas/transportas/vilnius-matuojasi-tramvaju.d?id=68204326
>
> Tai specialistai, papasakokit. Kas nori, galit ir patrolint. Koks
> tramvajaus privalumas pries siuo metu esamas transporto priemones, t.y.
> autobusus ir troleibusus. As tai sakau nuosirdziai - nesuprantu. Jis
> greiciau vaziuos, tures pirmenybe? Bet gi vaziuos esamomom gatvem, kas
> reiks maziau eismo juostu esamam transportui (tame tarpe viesajam) plius
> didesni kamsciai kryptims kertancioms tramvajaus linija, nes joms reikes
> praleisti ta tramvaju. Jis didesnis? O nx to reikia, kur dabar netelpa?
> Jei jis didesnis, reiskia vaziuos reciau, kas automatiskai
> nebepatrauklu, jei as atejes i stotele turesiu laukti pusvalandi
> transporto. Ekologiskas? Tiek pat kiek troleibusas. Troleibusas atrodo
> senobiskai ir nedera prie Konstitucijos pr. dangoraiziu? Tai atiduokit i
> tiuningo kontora arba pirkit naujus, vistiek bus gerokai pigiau nei
> tramvajaus projektas. Jau nesneku apie tramvajaus minusus, tokius kaip
> keleiviu nesaugumas islipant viduryje gatves ir einant iki saligatvio
> (nes iprastai tramvaju linija viduryje buna). O kiek kainuos visa si
> infrastruktura ir kiek ji kartu pabrangs,  pakol bus igyvendinta, tai
> jau verciau iskart kisti metro po zeme su tegul nors ir viena linija.
> Nors metro irgi niekam nereikia. Reikia visisko mazmozio: uz bent puse
> tu planuojamu pinigu atnaujinti esamas viesojo tranporto priemones ir
> infrastruktura. Tai bent rezultatas iskart pasijaustu, o ne po kazin
> kiek metu.