kiek as supratau - vilniaus valdzia paskelbe, kad padarytos butu studijos, ko reikia tramvajaus ar autobusu ar vateva. iskur filadelfijai istrauke, kad bus butent tramvajus - bbz. kad kazko reikia - faktas. ar tramvajus yra tinkamas - suzinosim. aisku gali but kaip ir su siemens sviesoforais... sake, kad nesigaus, bet vistiek diege... -- T "skaitytojas" <arunasz@istrintizebra.lt> wrote in message news:ml92pg$u8h$1@trimpas.omnitel.net... > Praejo gabalas laiko ir vel i pavirsiu isplauke Vilniaus tramvajaus idejos > http://www.delfi.lt/verslas/transportas/vilnius-matuojasi-tramvaju.d?id=68204326 > Tai specialistai, papasakokit. Kas nori, galit ir patrolint. Koks > tramvajaus privalumas pries siuo metu esamas transporto priemones, t.y. > autobusus ir troleibusus. As tai sakau nuosirdziai - nesuprantu. Jis > greiciau vaziuos, tures pirmenybe? Bet gi vaziuos esamomom gatvem, kas > reiks maziau eismo juostu esamam transportui (tame tarpe viesajam) plius > didesni kamsciai kryptims kertancioms tramvajaus linija, nes joms reikes > praleisti ta tramvaju. Jis didesnis? O nx to reikia, kur dabar netelpa? > Jei jis didesnis, reiskia vaziuos reciau, kas automatiskai nebepatrauklu, > jei as atejes i stotele turesiu laukti pusvalandi transporto. Ekologiskas? > Tiek pat kiek troleibusas. Troleibusas atrodo senobiskai ir nedera prie > Konstitucijos pr. dangoraiziu? Tai atiduokit i tiuningo kontora arba > pirkit naujus, vistiek bus gerokai pigiau nei tramvajaus projektas. Jau > nesneku apie tramvajaus minusus, tokius kaip keleiviu nesaugumas islipant > viduryje gatves ir einant iki saligatvio (nes iprastai tramvaju linija > viduryje buna). O kiek kainuos visa si infrastruktura ir kiek ji kartu > pabrangs, pakol bus igyvendinta, tai jau verciau iskart kisti metro po > zeme su tegul nors ir viena linija. Nors metro irgi niekam nereikia. > Reikia visisko mazmozio: uz bent puse tu planuojamu pinigu atnaujinti > esamas viesojo tranporto priemones ir infrastruktura. Tai bent rezultatas > iskart pasijaustu, o ne po kazin kiek metu.