Tema: Re: Vilniaus tramvajai
Autorius: Zhegonskas
Data: 2015-06-14 20:17:57
itariu kad dabar ispanai ne ka daugiau nei vilniuj ir uzdirba :)))

On 2015-06-14 17:09, Signalizacija wrote:
> O kiek ispanas dabar uzdirba, kad bilietukas kainuoja tik siek tiek
> daugau nei Vilniuj?
>
> On 2015.06.12 14:14, Dede_Pranas wrote:
>> ir pilnut pilnutelis tas viesasis transportas vokietijoje, tiek haburge,
>> tiek berlyne, tiek frankfurte ir tt, beto px gyventoju tankiai/hujankiai
>> ir, kad bent puse tu vazinejanciu turi nuosava automobili, dazniausiai
>> nei viena ir tt. ir tai ne tik de, pavyzdziu mase, vat svieziausias: ka
>> tik pvz parskridau is ispanijos, neturtinga palyginus salis, ypac
>> provincijos, krize, atlyginimai siap sau, autobuso bilietai nelygu
>> vietovei po mazdaug 1,5 eur ir ne visada su vienu nukeliausi kur reikia
>> per viena karta, taigi persedimas ir dar 1,5 eur, bet autobusai velgi
>> pilnut pilnuteliai ir vietiniai neverkia jose. iki oro uosto galima
>> nusigauti vietiniais autobusais, taciau tik keleta kartu I diena arba
>> shuttle (realiai toks pats daznai vazinejantis  busas tik su viecike
>> lagaminams:) ir kaina 4 eur ir irgi verkianciu nera.
>>
>> ir nereikia buti net tokiu protingu, kaip musu savivaldybes darbuotojai,
>> kad suvokti viena elementariausiu dalyku:
>> zmones naudosis ir mokes tada, kai gaus realia paslauga
>>
>> Dabar gauna bulsshita, apie kuri daugiau kalbama, nei jis veikia. vieno
>> dalbajebo patarejo frazes, kad 4+ juosto neveikia kaip turi, ty zmones
>> neperseda po 4 vazinetis, o jis blet net napasiziurejo, kad juostos
>> nupiestos tik ten, kur tai N I X U J A nekeicia bendro marsruto patogumo
>> ir pan, taigi jokio tolko sedet dabar po 4.
>> Autobusu juostu lyg ir daugiau ir jie realiai tapo patogesni, bet tik
>> palyginus su visisku bredu, o ne su bet kokia apmastyta miesto
>> transporto infrastruktura, todel velgi persesti I toki transporta kiek
>> jis bekainuotu nera jokios motyvacijos, nes nera jokios paslaugos.
>>
>> reikia sukurti paslauga ir tada uz ja galima bus chargint pinigus ir tas
>> pas Linas Petkevicius, bei kita "tipo" uzkietejusiu automobilistu dalis,
>> perses is savo auto greiciau, nei per 10 metu, o ne toliau vystyti
>> bredova, atgyvenusia transporto schema ir vis labiau ja subsidijuoti,
>> liecia ne tik vilniu btw.
>>
>> ai nu jo, dar ir temos autoriui pamirsau: ne, vilniuje nei tramvajus,
>> nei metro funkciskai nx nereikalingi, yra be ju efektyviu pigesniu ir
>> dar neisnaudotu sprendimu, bei rezervu.
>>
>>
>>
>>
>> "Zhegonskas"  wrote in message news:mlbj3j$2v4$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>>
>> na pvz. S/U Bahn vokietijoje iki orouosto kokiam miunchene dar pries 10
>> metu buvo ar ne 10,5 euro :)
>>
>> hamburgene vaziuojant per pora zonu - 4-5 eur uz kelione ir t.t.
>>
>> itariu butu taip, kad pastacius vilniuje metro "bankrutuotu atejus kitam
>> merui", nes vazinetu pustustis :) arba miestas nesveikai subsidijuotu,
>> net kedo oranzinius dviracius isparduot turetu
>>
>> On 2015-06-11 11:54, amenox wrote:
>>> Čia aš pasvajoju, jei tarkim būtų metro koks maršrutu aerouostas->gel.
>>> stotis->centras->antakalnis->santariškes, jau daugeliu atveju man
>>> apsimoketu tachką palikt namie, vien dėl turbo greito centro pasiekimo.
>>> O ir aerouoste tų dušmanų neliktų manau. Va tokie pamastymai. Kaina tai
>>> sutikčiau už tai mokėti daugiau nei dabartinis.
>>>
>>> "Linas Petkevičius" <linas@REMOVElekiam.lt> wrote in message
>>> news:mlbek2$vji$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> As kazkaip statyciau 50/50, kad taip bus. Kita dalis lieka, kad nebus
>>>> niekaip - taip ir plauksim. Nes atmetus visus teorinis pasvaigimus,
>>>> bent jau asmeniskai sunkiai isivaizduoju save persedanti į visuomenini
>>>> transporta artimiausius 10 metu. Atvejis - pragertos teises, bankrotas
>>>> ir panasiai aisku neskaiciuojami.
>>>>
>>>> "amenox"  wrote in message news:mlbefq$vgn$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>
>>>> Tai taip ir bus manau.
>>>>
>>>> "Linas Petkevičius" <linas@REMOVElekiam.lt> wrote in message
>>>> news:mlbd9q$uj7$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> IMHO tai geriausias kainos/kokybes santykis. Ir turbut
>>>>> realistiskiausias.
>>>>>
>>>>> "amenox"  wrote in message news:mlbcqb$u9i$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>
>>>>> Jei trumpai - tramvajaus mus irgi tikrai nereikia. :) Tokiu atveju
>>>>> paprasčiausia padaryt esamų trulikų ir autobusų upgreidą eilinį ir
>>>>> psio. Su
>>>>> kondiškėm pagaliau ple! :) Aj vos ne pamiršau, dar reikia juostų
>>>>> daugiau
>>>>> pripaišyt ant gatvių. :)
>>>>
>>