Tema: Re: Vilniaus tramvajai
Autorius: bzik
Data: 2015-06-12 15:32:19
tokiems yra metiniai bilietai. Bet ir tai nereiškia, kad į 10*10m kiemą turi 
sutilpt visi norintys ir galintys nusipirkt auto.
Kur kas blogiau, kai panašiam kieme įsikuria 5 įstaigos, į kurias iš 
miegamųjų rajonų  nori suvažiuot 20 auto. Sutelpa 5. 2 stato į mokamas, o 13 
užstato įvažiavimus ir kitus kiemus. Tada vieno išvažiavimui keliami 2-3 
kolegos, kad išleistų  ir t.t.

"Signalizacija"  wrote in message news:mledl7$b9o$2@trimpas.omnitel.net...

Na siaip jo
neturejai proto , nusipirkai buta senamiesty - mokek uz parkavima po 3Lt/val

On 2015.06.12 13:45, bzik wrote:
> savas ar savivaldybės?
>
> "Signalizacija"  wrote in message news:mled54$ar4$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Tai sakai gyventojas savam kieme nebegali masinos pasistatyt? neblogai
>
> On 2015.06.12 11:51, bzik wrote:
>> kalba apie tai, kad nemokamo neturi likti, įskaitant visokius įstaigų
>> kiemus ir biurų parkingus, kur vienas per kitą susigrūdę. Kai bosas iš
>> savivaldybės ar turto savininko gaus sąskaitą, jis pagalvos ar reikia 7,
>> o gal pakaks 3 vietų. Ar kažką galės motyvuot apmokėdamas jo vietą.
>> Kokio velnio grūstis į senamiestį, per bromas brūžint auto šonus, kai
>> tavo maršrutas namai>darbas>namai?
>> Pvz,. yra nutukusi kolegė. Jai tik 4-5 stotelės ir kokie 400m ėjimo. Bet
>> ji važinėja su auto. Taip greičiau ir patogiau. Bet lygiagrečiai girdžiu
>> skundus, kad trūksta pinigo. Nes neskaičiuoja ir nežino kiek realiai
>> kainuoja tas patogumas ir gal mažiau dustų kasdien daugiau judėdama :)
>> Ką kalbėt apie bičą, kuris iš Slucko į Ignoto g. ankštą kiemą važiuoja
>> auto? Ten nė 2km nėra.
>>
>> "Signalizacija"  wrote in message
>> news:mle5i7$540$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> Gali patart kur centre nemokamai pasistatyt. Na netoli prezidenturos,
>> seimelio. Ta ikstele prie seimelio zinau, bet apie 9 jau uzkista buna
>> 100%
>>
>> On 2015.06.12 10:37, bzik wrote:
>>> įvest mokamas zonas įvažiavimui, panaikint nemokamo parkavimo galimybes
>>> miesto centre ir didint kainą, o už gaunamus pinigus pirkti daugiau
>>> autobusų/troleibusų. Vilnius pakankamai mažas ir mes pernelyg
>>> susireikšminę, pernelyg sureikšminame savo laiką. Tam, kam laikas
>>> pinigai,  be problemų susimokės už greitį. Kiti važiuos autobusu ar
>>> dviračiu, eis pėsčiomis. Didžiumai gyventojų kasdien pakanka persikelt
>>> iki 10-15km, kurie įveikiami automobiliu.
>>>
>>> "amenox"  wrote in message news:mle0rc$1lr$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> O kaip tą srautą sumažint? Gatvės neguminės. Čia tik eismą kai kuriose
>>> gatvėse uždraust visiškai apart VT, kito kelio nėra.
>>>
>>> "budulis vulgaris" <bv@lindyne.lt> wrote in message
>>> news:mldvi8$k2$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> 2015-06-12 09:45, amenox rašė:
>>>>> Na aš turėjau galvoje elementarų dalyką, jei tikslas pagerinti
>>>>> susisiekimą atlaisvinant gatves tai tai tik metro, kitu atveju
>>>>> absoliučiai nieko daryti nereikia. Nei tramvajai, net papildomai
>>>>> nupieštos juostos gatvėse, nei daugiau autobusu ar trulikų ABSOLIUČIAI
>>>>> nieko nepakeis. Jei ant metro babkių nėr tai tada galima dar kokių
>>>>> aplinkkelių daugiau, dar pasižaist su šviesoforais, daugiau nematau ką
>>>>> čia keisti.
>>>>
>>>> Su šviesoforais ir juostomis gerai pažaidus tikrai galima visuomeninį
>>>> transportą padaryti labai patraukliu - esmė ta, kad reikia padaryti
>>>> taip, kad viešasis transportas važiuotų stodamas tik stotelėse ir jo
>>>> nestabdytų jokie kamščiai bei raudoni šviesoforai. O kol viešasis
>>>> transportas važiuoja kartu su visu srautu, tol jis patrauklus tik
>>>> varguoliams.
>>>>
>>>
>>
>