na pvz. S/U Bahn vokietijoje iki orouosto kokiam miunchene dar pries 10 metu buvo ar ne 10,5 euro :) hamburgene vaziuojant per pora zonu - 4-5 eur uz kelione ir t.t. itariu butu taip, kad pastacius vilniuje metro "bankrutuotu atejus kitam merui", nes vazinetu pustustis :) arba miestas nesveikai subsidijuotu, net kedo oranzinius dviracius isparduot turetu On 2015-06-11 11:54, amenox wrote: > Čia aš pasvajoju, jei tarkim būtų metro koks maršrutu aerouostas->gel. > stotis->centras->antakalnis->santariškes, jau daugeliu atveju man > apsimoketu tachką palikt namie, vien dėl turbo greito centro pasiekimo. > O ir aerouoste tų dušmanų neliktų manau. Va tokie pamastymai. Kaina tai > sutikčiau už tai mokėti daugiau nei dabartinis. > > "Linas Petkevičius" <linas@REMOVElekiam.lt> wrote in message > news:mlbek2$vji$1@trimpas.omnitel.net... >> As kazkaip statyciau 50/50, kad taip bus. Kita dalis lieka, kad nebus >> niekaip - taip ir plauksim. Nes atmetus visus teorinis pasvaigimus, >> bent jau asmeniskai sunkiai isivaizduoju save persedanti į visuomenini >> transporta artimiausius 10 metu. Atvejis - pragertos teises, bankrotas >> ir panasiai aisku neskaiciuojami. >> >> "amenox" wrote in message news:mlbefq$vgn$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Tai taip ir bus manau. >> >> "Linas Petkevičius" <linas@REMOVElekiam.lt> wrote in message >> news:mlbd9q$uj7$1@trimpas.omnitel.net... >>> IMHO tai geriausias kainos/kokybes santykis. Ir turbut >>> realistiskiausias. >>> >>> "amenox" wrote in message news:mlbcqb$u9i$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> Jei trumpai - tramvajaus mus irgi tikrai nereikia. :) Tokiu atveju >>> paprasčiausia padaryt esamų trulikų ir autobusų upgreidą eilinį ir >>> psio. Su >>> kondiškėm pagaliau ple! :) Aj vos ne pamiršau, dar reikia juostų daugiau >>> pripaišyt ant gatvių. :) >>