Nežinau kaip būtų su Vilnium, bet didint visuomeninį transportą viršuje, kurio ir taip dxja nežinau ar geriausias pasirinkimas. Užuot kiek įmanoma pakišus tai po žeme atiduodant gatves kitam transportui, pėstiesims ar dviračiam daba visi dega kasip nori paklot tuos bėgius gatvėse. Vilnius turi senamiestį ir centrą kurio gatvės ne guminės, metro atveju tai ne problema, o su tramvajum bus pzdc. Beje jei buvo klausimas apie Vilniaus metro aptarnaujamų keleivių kiekį, kokį gi kiekį aptarnaus tramvajus? Metro bent nuimtų tą keleivių kiekį nuo gatvių, o tramvajus? "Linas Petkevičius" <linas@REMOVElekiam.lt> wrote in message news:ml9p2b$btb$1@trimpas.omnitel.net... > Pradziai truksta antros teiginio dalies - "pasiteisino". Nors aisku, > reiktu dar apsibrezti ta "pasiteisino" - ziurim tai ekonomiskai ar kaip > socialine paslauga. > > Kitas niuansas - dėl termino "mažesnis". Ar tikrai Vilniaus metro > aptarnautų didesnį keleivių kiekį? > > "amenox" wrote in message news:ml9gja$8ad$1@trimpas.omnitel.net... > > Na pvz. - http://en.wikipedia.org/wiki/Rennes_Metro > > "Linas Petkevičius" <linas@REMOVElekiam.lt> wrote in message > news:ml9e25$6v3$1@trimpas.omnitel.net... >> Šaltinis? >> >> "amenox" wrote in message news:ml9d0k$6ag$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Metro pasiteisina ir mažesniuose miestuose nei Vilnius. >