Metro pasiteisina ir mažesniuose miestuose nei Vilnius. Jis visais atžvilgiais pranašesnis už tramvajų, vienintelė jo problema tai tik kaina. Po šitiekos svarstymų ir pilstymų jau galėjo seniai vieną liniją iškast. :) Padidėjus gyventojų kiekiui tie tramvajai skersai išlys. Pas mus visada planuojama tik kokiems 4 metams į priekį, na maždaug kiek kadencija seime trunka, o toliau nors tvanas. :) "bzik" <bzik@bzik.bzik> wrote in message news:ml98rh$3fc$1@trimpas.omnitel.net... > rausti 1-2 linijas po žeme niekada neatsipirks. Metro pasiteisina kai yra > didelis gyventojų kiekis ir tankis. Koks Tarandės gyventojas vis tiek sės > į auto > > "Lavonas" wrote in message news:ml97nb$2fn$1@trimpas.omnitel.net... > > Tramvajai, mano nuomone, yra visishka nesamone. > Vat metro, ziurint I ateity, anywayz miestas pletcesi, butu zymiai > protingesnis pasirinkimas. > > > > > "skaitytojas" wrote in message news:ml92pg$u8h$1@trimpas.omnitel.net... > > Praejo gabalas laiko ir vel i pavirsiu isplauke Vilniaus tramvajaus > idejos > http://www.delfi.lt/verslas/transportas/vilnius-matuojasi-tramvaju.d?id=68204326 > Tai specialistai, papasakokit. Kas nori, galit ir patrolint. Koks > tramvajaus privalumas pries siuo metu esamas transporto priemones, t.y. > autobusus ir troleibusus. As tai sakau nuosirdziai - nesuprantu. Jis > greiciau vaziuos, tures pirmenybe? Bet gi vaziuos esamomom gatvem, kas > reiks maziau eismo juostu esamam transportui (tame tarpe viesajam) plius > didesni kamsciai kryptims kertancioms tramvajaus linija, nes joms reikes > praleisti ta tramvaju. Jis didesnis? O nx to reikia, kur dabar netelpa? > Jei jis didesnis, reiskia vaziuos reciau, kas automatiskai > nebepatrauklu, jei as atejes i stotele turesiu laukti pusvalandi > transporto. Ekologiskas? Tiek pat kiek troleibusas. Troleibusas atrodo > senobiskai ir nedera prie Konstitucijos pr. dangoraiziu? Tai atiduokit i > tiuningo kontora arba pirkit naujus, vistiek bus gerokai pigiau nei > tramvajaus projektas. Jau nesneku apie tramvajaus minusus, tokius kaip > keleiviu nesaugumas islipant viduryje gatves ir einant iki saligatvio > (nes iprastai tramvaju linija viduryje buna). O kiek kainuos visa si > infrastruktura ir kiek ji kartu pabrangs, pakol bus igyvendinta, tai > jau verciau iskart kisti metro po zeme su tegul nors ir viena linija. > Nors metro irgi niekam nereikia. Reikia visisko mazmozio: uz bent puse > tu planuojamu pinigu atnaujinti esamas viesojo tranporto priemones ir > infrastruktura. Tai bent rezultatas iskart pasijaustu, o ne po kazin > kiek metu.