Manau, kad tik 30% siekia asmeninės naudos, tad skaityk antrą sakinį. Jei politikai būtų reiklesni – nebūtų taryboje/Seime. 2015.06.13 21:52, cD-r0m rašė: > Nu vistiek aš netikiu, kad visi savivaldybėje ir seime yra tik "nauda" > "otkatas" "į kišenę". Visi taip šneka, nes toks stereotipas - valdžia > vagia. Tipo nesusidaro pakankamai politikų kurie iš tikrųjų ten atėjo, > kad dirbti tautos gerovei? > > On 2015.06.13 18:02, KEdas wrote: >> „A“ juostų politikams nepakanka todėl, kad tada nebūtų statybų. >> Uždrausti posūkius ar atimti juostą neužtenka pautų, nes „kaip čia dabar >> be statybų juostą atimsi“. >> O šiaip ir spec. plane „A“ juostos nurodytos kaip optimaliausias >> variantas. >> >> >> 2015.06.13 13:57, cD-r0m rašė: >>> O tu man gali paaiškint, kodėl negalima tiesiog A juostų traktuot kaip >>> tramvajaus bėgių? Atitveri tą juostą borteliais ar išvis tvorom kaip >>> tramvajų linijos, visi kas suka į kairę gauna skylę sukimui tiesiai iš >>> antros juostos. Vietomis yra vietos ta autobusų juosta išvis atitraukt >>> nuo kelio (pvz į skiriamąją juosta laisvės pr. ir suteikt autobusams >>> atskirą šviesaforą tik tai juostai kuris realiai duotu kelia autobusui >>> kai tik šiam to reikia. Nu ir dar, kadangi lietuvoj gyvenam, prikabint >>> kamerų prevencijai, kad į autobusų juosta patekę gaideliai neišvengtu >>> "suskaičiavimo". Daxuja didelis projektas.. Tik nujaučiu kokius 5-10 >>> kart pigiau nei tramvajus. >>> >>> Autobusų juostų Vilniuj jau visai neblogai pridaryta, tik šviesoforus >>> reik suderint kad autam geriau būtų ir juostas apsaugot nuo dviračių >>> ir mašinų. >>> >>> Taigi esminis klausimas - kodėl tokia idėja nesvarstoma ir kuom ji >>> blogesnę už tramvajų? >>> >>> >>> >>> >>> On 2015.06.13 11:08, KEdas wrote: >>>> 2015.06.13 00:51, Dede_Pranas rašė: >>>>> ble, kedai, jei ten tokie pat kaip tu sedi, tai peSdu peSda, gerai, >>>>> kad bent jau koks nors transportas vaziuoja ir tai greiciausiai dar >>>>> sovietmeciu suprojektuotais marsrutais, nes paskui pilkosios mases >>>>> pritruko nuo laisves vejo... >>>>> >>>> Čia deklaracija, o ne argumentas. >>>> >>>>> as tau bandau paaiskint, kad Vilnius dotuoja tik todel, kad nesugeba >>>>> sukurti nieko uz ka tie tavo vadinami "varguoliai" sutiktu >>>>> susimoketi, >>>>> o tu apie debiliskus str'us, kuriuos tokie pat marazmatikai kuria, >>>>> tvirtina ir labai vazni jauciasi :) >>>> Ne, čia tu nuo bačkos šūkauji ir bandai tai vadinti „paaiškinimu“. >>>> Turbūt net nežinai, kad miestų VT visoje Europoje už bilietus surenka >>>> iki 50% patiriamų sąnaudų padengimui reikiamų lėšų. Vilnius ar Kaunas >>>> čia niekuo neišskirtiniai. >>>> O STR'ų, kaip ir įstatymų, kitų neturime, tenka vadovautis esamais, >>>> kad >>>> ir kokie blogi jie būtų. >>>> >>>>> apie VT ir skurdziais salis - jei pats dar nesupratai, kad >>>>> nusipezejai >>>>> nesveikai, tai tavo atvejis dar labiau klinikinis, nei is pirmo >>>>> zvilgsnio atrodo:) >>>> Pasiskaityk čia: >>>> http://www.aviewfromthecyclepath.com/2011/10/go-vilnius-or-what-future-should.html >>>> >>>> >>>> >>>> Gali pakomentuoti kur padaryta klaida? >>>>> zek, as cia to niusinio folkloro nelabai seku, bet ar tu rimtai >>>>> dirbi/dirbes kazkur prie zmoniu, kurie priima sprendimus apie >>>>> viesiojo >>>>> sektoriaus paslaugas? >>>>> >>>> Taip, esu eismo saugumo komisijoje ir buvau VT komisijoje. >>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> "KEdas" wrote in message news:mlf0eq$ldc$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> Nepastebėjau nei vieno argumento. >>>>> Ir ar žinai, kad vežti VT iki išnaktų ne rečiau kaip kartą per >>>>> valandą >>>>> savivaldybes įpareigoja STR'as? Ar bent žinai kiek kasmet Vilnius >>>>> dotuoja VT? >>>>> Didelė keliaujančių VT dalis yra skurdžių šalių atributas. >>>>> Gyventojams >>>>> turtėjant VT dalis mažėja ir didėja automobilizacija. >>>>> >>>>> >>>>> 2015.06.12 13:52, Dede_Pranas rašė: >>>>>> bulshit, del kurio kaip tik niekur ir nekelaiujam, nors ne, >>>>>> nekeliaujam del kitu priezasciu :) >>>>>> mes ne viduramziais gyvenam, tai nebera socialine paslauga, tai yra >>>>>> transporto rusis. >>>>>> socialine paslauga gali buti tik kompensacija tam tikroms gyventoju >>>>>> grupems, tada tai paslauga, kurianti realia verte/patoguma/tt. >>>>>> pries arsiai argumentuodamas priesingai pasiskaityk bent jau teorini >>>>>> paslaugos apibrezima ir ementariai pagalvok kas is argumentu >>>>>> atitinka >>>>>> sia savoka, kas nelabai. >>>>>> bet, jei tu tik politikas, tai vistiek nesuprasi :) >>>>>> >>>>>> "KEdas" wrote in message news:ml9i4k$919$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> Viešasis >>>>>> transportas apskritai yra socialinė paslauga, o ne transporto >>>>>> rūšis. Kuo >>>>>> greičiau politikai tai supras, tuo greičiau atsiras pinigų viešų >>>>>> erdvių >>>>>> tvarkymui. >>>>>> / km^2 >>>>> >>>> >>> >> >