Tema: Re: Vilniaus tramvajai
Autorius: KEdas
Data: 2015-06-13 23:35:07
Manau, kad tik 30% siekia asmeninės naudos, tad skaityk antrą sakinį. 
Jei politikai būtų reiklesni – nebūtų taryboje/Seime.

2015.06.13 21:52, cD-r0m rašė:
> Nu vistiek aš netikiu, kad visi savivaldybėje ir seime yra tik "nauda" 
> "otkatas" "į kišenę". Visi taip šneka, nes toks stereotipas - valdžia 
> vagia. Tipo nesusidaro pakankamai politikų kurie iš tikrųjų ten atėjo, 
> kad dirbti tautos gerovei?
>
> On 2015.06.13 18:02, KEdas wrote:
>> „A“ juostų politikams nepakanka todėl, kad tada nebūtų statybų.
>> Uždrausti posūkius ar atimti juostą neužtenka pautų, nes „kaip čia dabar
>> be statybų juostą atimsi“.
>> O šiaip ir spec. plane „A“ juostos nurodytos kaip optimaliausias 
>> variantas.
>>
>>
>> 2015.06.13 13:57, cD-r0m rašė:
>>> O tu man gali paaiškint, kodėl negalima tiesiog A juostų traktuot kaip
>>> tramvajaus bėgių? Atitveri tą juostą borteliais ar išvis tvorom kaip
>>> tramvajų linijos, visi kas suka į kairę gauna skylę sukimui tiesiai iš
>>> antros juostos. Vietomis yra vietos ta autobusų juosta išvis atitraukt
>>> nuo kelio (pvz į skiriamąją juosta laisvės pr. ir suteikt autobusams
>>> atskirą šviesaforą tik tai juostai kuris realiai duotu kelia autobusui
>>> kai tik šiam to reikia. Nu ir dar, kadangi lietuvoj gyvenam, prikabint
>>> kamerų prevencijai, kad į autobusų juosta patekę gaideliai neišvengtu
>>> "suskaičiavimo". Daxuja didelis projektas.. Tik nujaučiu kokius 5-10
>>> kart pigiau nei tramvajus.
>>>
>>> Autobusų juostų Vilniuj jau visai neblogai pridaryta, tik šviesoforus
>>> reik suderint kad autam geriau būtų ir juostas apsaugot nuo dviračių
>>> ir mašinų.
>>>
>>> Taigi esminis klausimas - kodėl tokia idėja nesvarstoma ir kuom ji
>>> blogesnę už tramvajų?
>>>
>>>
>>>
>>>
>>> On 2015.06.13 11:08, KEdas wrote:
>>>> 2015.06.13 00:51, Dede_Pranas rašė:
>>>>> ble, kedai, jei ten tokie pat kaip tu sedi, tai peSdu peSda, gerai,
>>>>> kad bent jau koks nors transportas vaziuoja ir tai greiciausiai dar
>>>>> sovietmeciu suprojektuotais marsrutais, nes paskui pilkosios mases
>>>>> pritruko nuo laisves vejo...
>>>>>
>>>> Čia deklaracija, o ne argumentas.
>>>>
>>>>> as tau bandau paaiskint, kad Vilnius dotuoja tik todel, kad nesugeba
>>>>> sukurti nieko uz ka tie tavo vadinami "varguoliai" sutiktu 
>>>>> susimoketi,
>>>>> o tu apie debiliskus str'us, kuriuos tokie pat marazmatikai kuria,
>>>>> tvirtina ir labai vazni jauciasi :)
>>>> Ne, čia tu nuo bačkos šūkauji ir bandai tai vadinti „paaiškinimu“.
>>>> Turbūt net nežinai, kad miestų VT visoje Europoje už bilietus surenka
>>>> iki 50% patiriamų sąnaudų padengimui reikiamų lėšų. Vilnius ar Kaunas
>>>> čia niekuo neišskirtiniai.
>>>> O STR'ų, kaip ir įstatymų, kitų neturime, tenka vadovautis esamais, 
>>>> kad
>>>> ir kokie blogi jie būtų.
>>>>
>>>>> apie VT ir skurdziais salis - jei pats dar nesupratai, kad 
>>>>> nusipezejai
>>>>> nesveikai, tai tavo atvejis dar labiau klinikinis, nei is pirmo
>>>>> zvilgsnio atrodo:)
>>>> Pasiskaityk čia:
>>>> http://www.aviewfromthecyclepath.com/2011/10/go-vilnius-or-what-future-should.html 
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> Gali pakomentuoti kur padaryta klaida?
>>>>> zek, as cia to niusinio folkloro nelabai seku, bet ar tu rimtai
>>>>> dirbi/dirbes kazkur prie zmoniu, kurie priima sprendimus apie 
>>>>> viesiojo
>>>>> sektoriaus paslaugas?
>>>>>
>>>> Taip, esu eismo saugumo komisijoje ir buvau VT komisijoje.
>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> "KEdas"  wrote in message news:mlf0eq$ldc$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>
>>>>> Nepastebėjau nei vieno argumento.
>>>>> Ir ar žinai, kad vežti VT iki išnaktų ne rečiau kaip kartą per 
>>>>> valandą
>>>>> savivaldybes įpareigoja STR'as? Ar bent žinai kiek kasmet Vilnius
>>>>> dotuoja VT?
>>>>> Didelė keliaujančių VT dalis yra skurdžių šalių atributas. 
>>>>> Gyventojams
>>>>> turtėjant VT dalis mažėja ir didėja automobilizacija.
>>>>>
>>>>>
>>>>> 2015.06.12 13:52, Dede_Pranas rašė:
>>>>>> bulshit, del kurio kaip tik niekur ir nekelaiujam, nors ne,
>>>>>> nekeliaujam del kitu priezasciu :)
>>>>>> mes ne viduramziais gyvenam, tai nebera socialine paslauga, tai yra
>>>>>> transporto rusis.
>>>>>> socialine paslauga gali buti tik kompensacija tam tikroms gyventoju
>>>>>> grupems, tada tai paslauga, kurianti realia verte/patoguma/tt.
>>>>>> pries arsiai argumentuodamas priesingai pasiskaityk bent jau teorini
>>>>>> paslaugos apibrezima ir ementariai pagalvok kas is argumentu 
>>>>>> atitinka
>>>>>> sia savoka, kas nelabai.
>>>>>> bet, jei tu tik politikas, tai vistiek nesuprasi :)
>>>>>>
>>>>>> "KEdas"  wrote in message news:ml9i4k$919$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> Viešasis
>>>>>> transportas apskritai yra socialinė paslauga, o ne transporto
>>>>>> rūšis. Kuo
>>>>>> greičiau politikai tai supras, tuo greičiau atsiras pinigų viešų
>>>>>> erdvių
>>>>>> tvarkymui.
>>>>>> / km^2
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>