Tema: Re: Vilniaus tramvajai
Autorius: ESQ
Data: 2015-06-12 19:18:12
Net nuolat augantys miestai nuolat "pulsuoja" savo individualiu cikliškumu, 
keičiasi gyventojų tankis skirtingai nutolusiuose nuo centro rajonuose, 
formuojasi nauji centrai ir t.t. - šitas dalykas aprašytas n kartų ir 
žinomas kokį 100 metų (tik Kedas gal nelabai žino, nes vikipedijoje ko gero 
to nėra). O tokie demografiškai kriziniai kaip Lietuvoje - tuo labiau. 
Priminsiu, kad maždaug apie 1995, kai į gyventojų skaičiaus dinamiką buvo 
žiūrima su euforija, ėjo kalba apie naujų miesto centrų formavimą, kas 
šiandien atrodo nebe itin racionalu. Dabar trendas yra svarstyti kokio 
dydžio miestą jo gyventojai pajėgūs išlaikyti. Galima svaigti kiek tik nori 
apie Vilniaus plėtrą, bet faktai kalba už save: visokiuose soduose ir aplink 
Vilnių atsiradusiuose kaimuose, iš kur anot Aruodo iki miesto centro 5 
minutės girtam šliaužte, nėra asfalto, dujų, kanalizacijos, vandentiekio, 
šviesolaidžio, mokyklos. Ir apžvelgiamame laiko tarpe nebus, nes tai miestui 
paprasčiausiai per brangu. Kaip ir patogus transportas - metro ir tramvajus 
nesurinks visų kamiečių iš visokių bukiškių, riešių ir rudaminų, iki jų teks 
nusigauti kitomis priemonėmis. Praleidžiant kokius 300 niekam nesuprantamų 
puslapių su daug tarptautinių žodžių apie tai, kad tokiu atveju periferijoje 
transporto sistema keisis iš principo, reikia turėti galvoje, kad tai yra 
kompromisai. Ir nesu tikras, kad didžioji dalis Vilniaus transportinio 
rajono gyventojų linkę juos priimti, o ne toliau balsuoti "prieš" eurais 
degalinėse.

ESQ




"amenox"  wrote in message news:mlen26$hvv$1@trimpas.omnitel.net...

Galima apie tuos dėsningumus plačiau? Ta prasme visi miestai išsiplečia
paskui pradeda trauktis? Čia gi bullshit, manau pats supranti, niekas nežino
ir negali tokių dalykų atspėti. Ameniškai tikiu kad Vilnius plėsis, nors jei
visus susodins ant dvirkų tada nežinau. :)