įvest mokamas zonas įvažiavimui, panaikint nemokamo parkavimo galimybes miesto centre ir didint kainą, o už gaunamus pinigus pirkti daugiau autobusų/troleibusų. Vilnius pakankamai mažas ir mes pernelyg susireikšminę, pernelyg sureikšminame savo laiką. Tam, kam laikas pinigai, be problemų susimokės už greitį. Kiti važiuos autobusu ar dviračiu, eis pėsčiomis. Didžiumai gyventojų kasdien pakanka persikelt iki 10-15km, kurie įveikiami automobiliu. "amenox" wrote in message news:mle0rc$1lr$1@trimpas.omnitel.net... O kaip tą srautą sumažint? Gatvės neguminės. Čia tik eismą kai kuriose gatvėse uždraust visiškai apart VT, kito kelio nėra. "budulis vulgaris" <bv@lindyne.lt> wrote in message news:mldvi8$k2$1@trimpas.omnitel.net... > 2015-06-12 09:45, amenox rašė: >> Na aš turėjau galvoje elementarų dalyką, jei tikslas pagerinti >> susisiekimą atlaisvinant gatves tai tai tik metro, kitu atveju >> absoliučiai nieko daryti nereikia. Nei tramvajai, net papildomai >> nupieštos juostos gatvėse, nei daugiau autobusu ar trulikų ABSOLIUČIAI >> nieko nepakeis. Jei ant metro babkių nėr tai tada galima dar kokių >> aplinkkelių daugiau, dar pasižaist su šviesoforais, daugiau nematau ką >> čia keisti. > > Su šviesoforais ir juostomis gerai pažaidus tikrai galima visuomeninį > transportą padaryti labai patraukliu - esmė ta, kad reikia padaryti > taip, kad viešasis transportas važiuotų stodamas tik stotelėse ir jo > nestabdytų jokie kamščiai bei raudoni šviesoforai. O kol viešasis > transportas važiuoja kartu su visu srautu, tol jis patrauklus tik > varguoliams. >