Nepastebėjau nei vieno argumento. Ir ar žinai, kad vežti VT iki išnaktų ne rečiau kaip kartą per valandą savivaldybes įpareigoja STR'as? Ar bent žinai kiek kasmet Vilnius dotuoja VT? Didelė keliaujančių VT dalis yra skurdžių šalių atributas. Gyventojams turtėjant VT dalis mažėja ir didėja automobilizacija. 2015.06.12 13:52, Dede_Pranas rašė: > bulshit, del kurio kaip tik niekur ir nekelaiujam, nors ne, > nekeliaujam del kitu priezasciu :) > mes ne viduramziais gyvenam, tai nebera socialine paslauga, tai yra > transporto rusis. > socialine paslauga gali buti tik kompensacija tam tikroms gyventoju > grupems, tada tai paslauga, kurianti realia verte/patoguma/tt. > pries arsiai argumentuodamas priesingai pasiskaityk bent jau teorini > paslaugos apibrezima ir ementariai pagalvok kas is argumentu atitinka > sia savoka, kas nelabai. > bet, jei tu tik politikas, tai vistiek nesuprasi :) > > "KEdas" wrote in message news:ml9i4k$919$1@trimpas.omnitel.net... > > > > Viešasis > transportas apskritai yra socialinė paslauga, o ne transporto rūšis. Kuo > greičiau politikai tai supras, tuo greičiau atsiras pinigų viešų erdvių > tvarkymui. > / km^2