Kartą esu Slovėnijos kalnuose matęs, ir užuodęs kaip draugo GTI golfo, su visais diskiniais stabdžiais, rūko. Stabdžių diskai dieną švietė, nes bičas tiesiog nežinojo, kad kalnuose leidžiantis reikia naudoti pavarą. Važiavome serpantinais, tai turėjau neblogą progą stebėti. Negi dabar į civilines mašinas dedami geresni stabdžiai? monaxas rašė: > OK. > Ventiliuojami diskai, paprastai didesni nei mechanikai, > APD valdymo algoritmai, DOT 5+ (5.1), DOT5 skysčiai. > > Nereikia būti protingesniais už inžinierius: automatai ir kalnuose karštam klimate važinėja. > > > "KEdas" <non@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message news:mlp1h7$lpt$1@trimpas.omnitel.net... >> Kažkas pakeitė fizikos dėsnius, aušinimo skystį ir kinetinė energija >> virsta nebe šiluma, o kažkuo kitu? >> >> monaxas rašė: >>> nebe XX amžius jau už lango. >>> >>> "Invertuota panda" <fake@fakeemail.com> wrote in message news:14dfbd5baf3.9105074464241491322@news.omnitel.net... >>>> On Tue, 16 Jun 2015 11:54:08 +0200, "monaxas" <monaxas@delfi.lt> wrote: >>>>> Po kairej nuo gazo toks pedalis yra tokiems atvejams. >>>> Nuo rimtesnio kalno not recommended. >>>> >>>> -- >>>> kthxbai.