On 2015-06-17 15:15, LabaiNespauda wrote: > Jeigu stabdziu diskai jau balti, tai bibi tu ten pristapdysi. Tai varikliu tam ir stabdoma, kad stabdziu diskai neperkaistu. O ne po to... Audrius K. P.S. Tik sio forumo "protinguoliai" (debilai) pirma stabdo darbiniu stabdziu, o po, kai diskai perkaita - varikliu. Likes protingas pasaulis daro atvirksciai... > > > "Audrius K." <kazkas@kazkur.lt> wrote in message > news:mlrnao$paq$1@trimpas.omnitel.net... >> On 2015-06-17 08:14, LabaiNespauda wrote: >>> Per didelis, reiskia, kad su esamu greiciu sukasi netoli redline >>> ir perjungus zemesne virsytu max apsukas. >> >> Ir kaip tai apsiekti??? Ar cia tie, kurie aiskina, kad nuo kalno >> leidziantis reikia stabdyti stabdzio pedalu, paskui nebezino, ka >> daryti????? >> >> Audrius K. >> P.S. Visada galima susimazinti apsukas trumpai pastabdzius darbiniu >> stabdziu ir isimesti zemesne pavara, kad auto negreitetu. >> >>> >>> >>> "Invertuota panda" <padugne@home.lan> wrote in message >>> news:mlpv9h$3n4$1@trimpas.omnitel.net... >>>> On Tue, 16 Jun 2015 22:46:14 +0300, LabaiNespauda wrote: >>>> >>>>> Tu nepamirsk, kad jeigu greitis per didelis, px, ka ten ranka jungi, >>>>> automatas nieko nedarys, >>>>> o kol nieko nedaro, su perkaitusiais stabdziais greitis ir nemazeja. >>>> >>>> Ka reiskia "per didelis"? Viena-dvi pavaras zemiau praktiskai visada >>>> galima ijungt. Ir sekmingai stabdyt varikliu. >>>> >>>> -- >>>> kthxbai. >>> >> >