xui - kai vienas bildukas yra, tai nervina, kai ju belenkiek - tai tik dziugins kad ir taip sekmingai iki tikslo nuvaziuoja :) "Zhegonskas" parašė naujienų news:mo4pk6$uj0$1@trimpas.omnitel.net... zmogui besiparinanciam del "lengvai lengvai bildancio kazko" - laaaabai netinkamas pasirinkimas :) uzsiparins :) On 2015-07-14 23:47, spakainas wrote: > Nu tai reindžas nu! > > 2015.07.14 19:31, Tomas rašė: >> ja ja, airmaticas ar kitas luft'as ir px fizika. >> >> i tema - skirtumas aisku bus, downgreidu bbz ar cia labai norisi vadint, >> nes manieros absoliuciai skirtingos plius klase. >> >> >> "spakainas" parašė naujienų news:mo34nb$fgm$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Tai universalaus nebus. Jei minkšto reik, tai ant kelio nestovės. Jei >> nori sportiškiau pavažinėt - reiks susitaikyt su kietumu. >> Aš labiau apie tai, kad didelis rato diametras pats savaime gerai gesina >> duobes ir nelygumus - elementari fizika. >> >> Na bet tu jei važinėjai ir nepatiko, tai variantas, žinoma, atkrenta. >> Dar niuansas - man petakas (E61) su sportinėm sėdynėm buvo totalus >> praliotas - sėdynių šonai spaudė dubens kaulus, mieste trumpais >> atstumais kaip ir nieko, bet ilgesnėj distancijoj konkrečiai skauda >> blia. Keičiau sėdynes į komfortines. >> >> 2015.07.14 16:54, ManXP rašė: >>> X6 ir duobes nesiderina. Hemoroju galima isivaryt po Kauna ilgiau >>> pavazinesu su minetu auto :) >>> >>> "spakainas" wrote in message news:mo343m$f29$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> Mano nuomone (aš ne Dainiušas - tikrai nesu daug modelių išbandęs) jei >>> važinėt mieste, tai reikia su didesniais ratais kažko - duobių visgi >>> pilna visur, ir apskritai per nelygumus daug smagiau kai bendras >>> diametras didesnis, mažiau barška ir krato. Parketnykas būtų pliusas - >>> aukščiau sėdėdamas gali matyt kamštį iš toliau, lengviau prognzouot kuri >>> eilė greičiau juda ir t.t. >>> Tu be vaikų, vietos daug nereik - X6 ? >>> >>> 2015.07.14 16:34, ManXP rašė: >>>> Prioritetai bus vaziuot ~500 KM/men po miesta. LS emiau todel, kad >>>> reikejo apsigyvent kely Kaunas-Klaipeda, tai buvo reikalingas kuo >>>> didesnis komfortas, kad nepavargt nuo pastoviu vazinejimu pirmyn atgal. >>>> Nuo rudens vazinesiu tik po miesta trumpais atstumais. >>>> >>>> >>>> "spakainas" wrote in message news:mo32rb$e82$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> Nu, o tai ką čia dar galvot? Nelygu prioritetai. >>>> >>>> 2015.07.14 16:19, ManXP rašė: >>>>> Nors siaip galvojau apie 750 :) >>>>> >>>>> "Zhegonskas" wrote in message >>>>> news:mo321o$dm8$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> pamastymai paprasti - jamk simaka. >>>>> >>>>> On 2015-07-14 16:03, ManXP wrote: >>>>>> Kadangi su LS'u vazineju jau beveik 2 metus, pradeda atsibost. >>>>>> Noreciau >>>>>> vel Lexus, bet kadangi naujas GS slykstus kaip reta, o naujesnio LS >>>>>> (isskyrus feislifta) nera, tai niekur neskubu. >>>>>> >>>>>> Bet dabar atsirado galimybe vietoj LS paimt F10 (iki feislifto), tai >>>>>> pradejau svarstyt. Stovi du, pirkti nauji is Krastos (530d ir >>>>>> 530xd) su >>>>>> ~60 K rida (i komplektacijas dar nesigilinau). Verta bent mastyt apie >>>>>> tai? Nes i LS'a yra sudeta kiekviena imanoma opcija, ir siaip >>>>>> komfortu >>>>>> nesiskundziu, tai bijau, kad nebutu didelis downgrade. Tiesiog >>>>>> psichologiskai norisi atsinaujint :) >>>>>> >>>>>> Ir neramina, kad dyzelis, nes skaiciau cia visokias istorijas apie >>>>>> kazkokius DPF ir kitas nesamones (dyzelio niekada neturejes). Kokie >>>>>> butu >>>>>> pamastymai? >>>> >>> >>