o siaip tai, jei vaziuojama nedaug ir yra parke del masinos "statuso", tai tuomet midsize sedanas gali buti M5/ e63/ XFR ir kiti "ala sportcarai". tuomet ir prestizo uztenka ir sanaudos kuro nenervina ir pradziugint gali labiau nei sonderklassines vonios. arba perki silke ir kai klausia ka vairuoji - "ai, bulka lengvai bombinta", "kokia?", "nu ten rs6 su 720 arkliu....". - skamba way geriau nei "pitaka", "leksusa", "simaka" :) On 2015-07-15 10:01, Arj wrote: > xui - kai vienas bildukas yra, tai nervina, kai ju belenkiek - tai tik > dziugins kad ir taip sekmingai iki tikslo nuvaziuoja :) > > "Zhegonskas" parašė naujienų news:mo4pk6$uj0$1@trimpas.omnitel.net... > > zmogui besiparinanciam del "lengvai lengvai bildancio kazko" - laaaabai > netinkamas pasirinkimas :) uzsiparins :) > > On 2015-07-14 23:47, spakainas wrote: >> Nu tai reindžas nu! >> >> 2015.07.14 19:31, Tomas rašė: >>> ja ja, airmaticas ar kitas luft'as ir px fizika. >>> >>> i tema - skirtumas aisku bus, downgreidu bbz ar cia labai norisi vadint, >>> nes manieros absoliuciai skirtingos plius klase. >>> >>> >>> "spakainas" parašė naujienų news:mo34nb$fgm$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> Tai universalaus nebus. Jei minkšto reik, tai ant kelio nestovės. Jei >>> nori sportiškiau pavažinėt - reiks susitaikyt su kietumu. >>> Aš labiau apie tai, kad didelis rato diametras pats savaime gerai gesina >>> duobes ir nelygumus - elementari fizika. >>> >>> Na bet tu jei važinėjai ir nepatiko, tai variantas, žinoma, atkrenta. >>> Dar niuansas - man petakas (E61) su sportinėm sėdynėm buvo totalus >>> praliotas - sėdynių šonai spaudė dubens kaulus, mieste trumpais >>> atstumais kaip ir nieko, bet ilgesnėj distancijoj konkrečiai skauda >>> blia. Keičiau sėdynes į komfortines. >>> >>> 2015.07.14 16:54, ManXP rašė: >>>> X6 ir duobes nesiderina. Hemoroju galima isivaryt po Kauna ilgiau >>>> pavazinesu su minetu auto :) >>>> >>>> "spakainas" wrote in message news:mo343m$f29$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> Mano nuomone (aš ne Dainiušas - tikrai nesu daug modelių išbandęs) jei >>>> važinėt mieste, tai reikia su didesniais ratais kažko - duobių visgi >>>> pilna visur, ir apskritai per nelygumus daug smagiau kai bendras >>>> diametras didesnis, mažiau barška ir krato. Parketnykas būtų pliusas - >>>> aukščiau sėdėdamas gali matyt kamštį iš toliau, lengviau prognzouot >>>> kuri >>>> eilė greičiau juda ir t.t. >>>> Tu be vaikų, vietos daug nereik - X6 ? >>>> >>>> 2015.07.14 16:34, ManXP rašė: >>>>> Prioritetai bus vaziuot ~500 KM/men po miesta. LS emiau todel, kad >>>>> reikejo apsigyvent kely Kaunas-Klaipeda, tai buvo reikalingas kuo >>>>> didesnis komfortas, kad nepavargt nuo pastoviu vazinejimu pirmyn >>>>> atgal. >>>>> Nuo rudens vazinesiu tik po miesta trumpais atstumais. >>>>> >>>>> >>>>> "spakainas" wrote in message news:mo32rb$e82$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> Nu, o tai ką čia dar galvot? Nelygu prioritetai. >>>>> >>>>> 2015.07.14 16:19, ManXP rašė: >>>>>> Nors siaip galvojau apie 750 :) >>>>>> >>>>>> "Zhegonskas" wrote in message >>>>>> news:mo321o$dm8$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> pamastymai paprasti - jamk simaka. >>>>>> >>>>>> On 2015-07-14 16:03, ManXP wrote: >>>>>>> Kadangi su LS'u vazineju jau beveik 2 metus, pradeda atsibost. >>>>>>> Noreciau >>>>>>> vel Lexus, bet kadangi naujas GS slykstus kaip reta, o naujesnio LS >>>>>>> (isskyrus feislifta) nera, tai niekur neskubu. >>>>>>> >>>>>>> Bet dabar atsirado galimybe vietoj LS paimt F10 (iki feislifto), tai >>>>>>> pradejau svarstyt. Stovi du, pirkti nauji is Krastos (530d ir >>>>>>> 530xd) su >>>>>>> ~60 K rida (i komplektacijas dar nesigilinau). Verta bent mastyt >>>>>>> apie >>>>>>> tai? Nes i LS'a yra sudeta kiekviena imanoma opcija, ir siaip >>>>>>> komfortu >>>>>>> nesiskundziu, tai bijau, kad nebutu didelis downgrade. Tiesiog >>>>>>> psichologiskai norisi atsinaujint :) >>>>>>> >>>>>>> Ir neramina, kad dyzelis, nes skaiciau cia visokias istorijas apie >>>>>>> kazkokius DPF ir kitas nesamones (dyzelio niekada neturejes). Kokie >>>>>>> butu >>>>>>> pamastymai? >>>>> >>>> >>> >