tai arba jie pyderai, arba axujenni inzinieriai... pagal aprasa - nesusisneka deze su varikliu. tai gali but kaip ir elektronikos problemos, taip ir mechanines. slegis 3 pavaroj neuzsikelia - todel variklis pridusinamas. gal kazkur prabega skystis, gal frikcionai neprisipaudzia... klaidu jokiu, aisku, nieks nemeta, ane? mano nuomone tokia. ziuret dezes duomenis reiketu. kaip tai mazdoj padaryt - nepasakysiu, bet turetu but variantas. i koki servisa - irgi nepatarsiu... gal pas atstovus kas protingas bus, net pvz. itoda - "nereikia cia mums jokiu manualu - ir taip viska zinom" -- T "Andrius" <email@gmail.lt> wrote in message news:mp59q4$ei8$1@trimpas.omnitel.net... > negaliu pasakyt, meistrai nieko blogo nesake. > > On 2015-07-27 15:49, tranzoo wrote: >> o ant magneto drozliu buvo? >> >> "Andrius" <email@gmail.lt> wrote in message >> news:mp59a7$e4p$1@trimpas.omnitel.net... >>> Taip, paskutini karta pries ~3000 km. Jau trecias tepalu keitimas >>> buvo, nei po vieno niekas nesikeite. >>> >>> On 2015-07-27 15:40, tranzoo wrote: >>>> o tepalai kadanors keisti dezej? >>>> >>>> "Andrius" <email@gmail.lt> wrote in message >>>> news:mp5803$d90$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> Uzsiknisau kariaut, karutis Mazda 5 2,3 automatas (5iu begiu). Kur >>>>> ieskot slieku, jei trecia pavara mazesne trauka nei kitom? Jei pvz is >>>>> 4os ar 5os suzemina, tada kokia sekunde griebia ir dusta. Ir kokiu >>>>> 4500 rom vos ne vos datraukia, toliau niekaip :) Ijungi 4a, tai >>>>> aukstesne pavara geriau vaziuoja nei zemesne. Kitom pavarom sukasi iki >>>>> kiek reikia, o vat trecia ne. Check'as nedega, kompas nieko blogo >>>>> nemato. Nes jei trecia judant i koki Seskines kalna, tai pagreitejimo >>>>> beveik nera, ypach su kondiske :/ Taip, tos traukos ir kitom pavarom >>>>> nefontanai, bet kitom vaziuoja +/- kaip ir turetu, o vat trecia ne... >>>>> >>>>> Minciu? >>>> >>> >> >