Ne, klaidų nemeta. On 2015-07-27 16:25, tranzoo wrote: > tai arba jie pyderai, arba axujenni inzinieriai... > > pagal aprasa - nesusisneka deze su varikliu. > tai gali but kaip ir elektronikos problemos, taip ir mechanines. slegis > 3 pavaroj neuzsikelia - todel variklis pridusinamas. gal kazkur prabega > skystis, gal frikcionai neprisipaudzia... > > klaidu jokiu, aisku, nieks nemeta, ane? > > mano nuomone tokia. > > ziuret dezes duomenis reiketu. kaip tai mazdoj padaryt - nepasakysiu, > bet turetu but variantas. i koki servisa - irgi nepatarsiu... gal pas > atstovus kas protingas bus, net pvz. itoda - "nereikia cia mums jokiu > manualu - ir taip viska zinom" > > -- > T > > > "Andrius" <email@gmail.lt> wrote in message > news:mp59q4$ei8$1@trimpas.omnitel.net... >> negaliu pasakyt, meistrai nieko blogo nesake. >> >> On 2015-07-27 15:49, tranzoo wrote: >>> o ant magneto drozliu buvo? >>> >>> "Andrius" <email@gmail.lt> wrote in message >>> news:mp59a7$e4p$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Taip, paskutini karta pries ~3000 km. Jau trecias tepalu keitimas >>>> buvo, nei po vieno niekas nesikeite. >>>> >>>> On 2015-07-27 15:40, tranzoo wrote: >>>>> o tepalai kadanors keisti dezej? >>>>> >>>>> "Andrius" <email@gmail.lt> wrote in message >>>>> news:mp5803$d90$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> >>>>>> Uzsiknisau kariaut, karutis Mazda 5 2,3 automatas (5iu begiu). Kur >>>>>> ieskot slieku, jei trecia pavara mazesne trauka nei kitom? Jei pvz is >>>>>> 4os ar 5os suzemina, tada kokia sekunde griebia ir dusta. Ir kokiu >>>>>> 4500 rom vos ne vos datraukia, toliau niekaip :) Ijungi 4a, tai >>>>>> aukstesne pavara geriau vaziuoja nei zemesne. Kitom pavarom sukasi >>>>>> iki >>>>>> kiek reikia, o vat trecia ne. Check'as nedega, kompas nieko blogo >>>>>> nemato. Nes jei trecia judant i koki Seskines kalna, tai pagreitejimo >>>>>> beveik nera, ypach su kondiske :/ Taip, tos traukos ir kitom pavarom >>>>>> nefontanai, bet kitom vaziuoja +/- kaip ir turetu, o vat trecia ne... >>>>>> >>>>>> Minciu? >>>>> >>>> >>> >> >