Važinėjam su 1.8D 2007 universalu (vienas iš pirmųjų MKIV), 125 arklei ir vienas asilas. Man regis 2.0 jau ėjo su DPF filtru. Šiaip nežinau ką papasakot - važiuoja ir tiek. Didelis. Realiai. kiek kam daviau pavažinėt, visų pirmas įspūdis toks būna. Per nepilnus 3 metus nuvažiuota apie 70kkm, labai ypatingų problemų kaip ir neiškilo (tfu tfu tfu). Gale kažkokios gumos jau kurį laiką prašosi pakeičiamos, daugiau važiuoklei nieko nedaryta. Kadangi prašymai pasigirsta tik važiuojant per duobes, remontas atidėtas iki ankstyvo rudens. Dvimasis smagratis užsilenkė prie ~190kkm, kiek skaičiau - panašus jų visų resursas ir yra. Sachs kainos maždaug tokios: smagratis ~410€, sankaba ~200€, išminamas guolis ~100€. Darbų kainos neprisimenu, bet tvarkiau ne kaip klientas iš gatvės. Keičiau termostato korpusą - jis plastmasinis, kaip supratau, mėgsta leist kartais. OEM ~900lt, lenkiškas gal 150lt kainavo. Bišk pasipiso sandarindami, padarė tik iš antro karto. bet čia gal labiau "meistriukų" bėda. Keičiau kondicionieriaus radiatorių. Kiek skaičiau - kažkur lyg bišk norėtųsi daugiau apsaugų jam, nes kartais per vidurį prakiūra - tikėtina kad pasigauna kokį akmenuką per groteles. OEM'o neįpirkau, lenkiškas laiko va jau antra vasara. Kainos nepamenu. Kiek kuro srebia nepasakysiu, nes px. O ir "miestas" mano nestandartinis - kamščiuose nesipisu. Tapkė sunki. "Zolla" <nera@nera.lt> wrote in message news:mps4lj$qb1$1@trimpas.omnitel.net... > Sveiki, > ar kas nors vazinejate su tokia? Domina 2.0D 2008 universalas. Kokie > atsiliepimai? Kiek mieste "valgo" kuro?