On Thu, 06 Aug 2015 09:36:49 +0300, Ostapas wrote: > O tai konkrečiai pavardinsim kas ten negerai ar ir toliau bezdėsim į > vandenį? Konkreciai mondevai ar pordai apskritai? Bent jau man didziausia mondevos (tos kur nuo 2007) problema yra skardu korozija. Jau po poros metu pradeda patyliukais kirmyt skardu krastai, po pilvu, dureliu apacios etc etc. Vaziuokle irgi visa tiesiog baisi paziuret. Nors greicio neitakoja, bet jei reiks veliau atsukt koki varzta tai uzsipypsi. O juos ten atsukinet reikia ne taip jau retai, visokios traukutes, gumeles guoliai etc kazkaip ilgai negyvena. Kas del pordu apskritai, tai turim cia bent pora sukalbamu pordo hendleriu beigi visa fabrika pasonej, tai pordu aplink vazineja nemazai. Bet kaip taisykle ramiai tik iki baigiasi garantija, dar pora metu iki antro TUV termino, o po to savininkas patampa labai nervingas ir isitempes :) Viena cia toki uzsipypusi kaip tik turiu uz sienos gretimam kabinete, skaiciuoja dabar dienas kol gales atsikratyt savo ~5 metu C-Max'o su 100tkm rida. Ir meldziasi kad daugiau nieko nenutiktu. Nes "byra", ivairiem "shudniekiam" per paskutinius metus isleido pora kiloeuru. Tai gOlis, tai kokia guma tai amortikas rasoja tai staiga salone dyzeliu pasmirsta ir ima nevalint etc etc. Ir taip toliau ir panasiai, tokiu ir panasiu istoriju kazkaip keistai gausu.Va kitas kolega pernai atsikrate savo irgi ~5 metu fikuso su <100tkm, nes pries TUV nuvarius pas dyleri iNspekTSijos sasktaita gavosi 1.6keur. Kai masinos verte viso apie ~5k. Det skersa ir neremontuot negali, nepraeisi TUV'o. Labai keikesi kad nepardave metais anksciau. -- kthxbai.