Pradėkim gal nuo to, kad niekas naujo pirkt neverčia. Maždaug nuo čia ir prasideda visas smagumas. Jei sutrumpintai - tai už 35k išeina tas pats belenkaip prifarširuotas trimetinis F11, su realiai veikiančiais navarotais, kokių į pasatą dar nedės dešimtmetį. Ir dar lieka 10k kam tik nori - pradedant remontais, baigiant čekiais kurui. Net mano senas E61, atsistojęs su viskuo 20k atpisa naują pasatą per visus galus, išskyrus ekanomyje, žinoma. Bet už skirtumą turbūt cisterna kuro išeina, taip kad galima neskaičiuot. 2015.09.17 17:54, Invertuota panda rašė: > On Thu, 17 Sep 2015 15:03:17 +0200, spakainas <spakainas@mail.ru> wrote: >> Klausimas turi būt statomas kitu kampu: turėdamas 45k€, tikrai tikrai >> pirktum naują pasatą? Tu su juo bent važiavai kada? > > Šiaip jei man būtinai reiktų išleist 45k ir būtinai naujai mašinai tai > pascatas turbūt tikrai būtų shortliste. Šalia A4 ir 3er. Klausimas tik > tame ar į anuos tilpčiau su norimais pribaNbasais. Bo iki kažko geriau > trūksta dar kokių 10k. >