na, pasato visgi navarotai jau daugiau mažiau tikri, BMW lošia ant kitur. Bet perkant 520d tai kažkaip, nu nežinau. E61, tai IMHO čia išvis ne į temą, sorry, nieko asmeniško. On 9/18/2015 8:59 PM, spakainas wrote: > Pradėkim gal nuo to, kad niekas naujo pirkt neverčia. Maždaug nuo čia ir > prasideda visas smagumas. > Jei sutrumpintai - tai už 35k išeina tas pats belenkaip prifarširuotas > trimetinis F11, su realiai veikiančiais navarotais, kokių į pasatą dar > nedės dešimtmetį. Ir dar lieka 10k kam tik nori - pradedant remontais, > baigiant čekiais kurui. Net mano senas E61, atsistojęs su viskuo 20k > atpisa naują pasatą per visus galus, išskyrus ekanomyje, žinoma. Bet už > skirtumą turbūt cisterna kuro išeina, taip kad galima neskaičiuot. > > 2015.09.17 17:54, Invertuota panda rašė: >> On Thu, 17 Sep 2015 15:03:17 +0200, spakainas <spakainas@mail.ru> wrote: >>> Klausimas turi būt statomas kitu kampu: turėdamas 45k€, tikrai tikrai >>> pirktum naują pasatą? Tu su juo bent važiavai kada? >> >> Šiaip jei man būtinai reiktų išleist 45k ir būtinai naujai mašinai tai >> pascatas turbūt tikrai būtų shortliste. Šalia A4 ir 3er. Klausimas tik >> tame ar į anuos tilpčiau su norimais pribaNbasais. Bo iki kažko geriau >> trūksta dar kokių 10k. >>