jei veidrodelius nusireguliuosi tik persirikiavimi i gretima juosta funkcijai, tai akla zona stipriai sumazes, taciau iprastu atveju veidrodeliai naudojami ir manevravimui atbulomis, kuomet reikia matyti savo galinius masinos kampus. Kiekviena karta persireguliuoti tikrai nefengshui, nebent tai butu automatizuota. Pas mane automatizuota, bet ne iki galo. T.y. ijungus atbulini jie tik palenkiami zemyn, kad matytum ir bordiurus, bet tada nebematai i toli, zodziu - nepatogu. O platus kampas inesa kita blogybe, tai yra atstumo iki kliuties suvokima, ypac kai ne su viena ir ta pacia masina vazineji. 2015-09-22 14:44, budulis vulgaris rašė: > 2015-09-22 14:20, skaitytojas rašė: >> pirmiausia, tai kameras reiktų dėti mašinos priekyje, kad išvengti >> aklosios zonos > > Manau, kad aklą zoną ten labai lengvai išsprendžia plataus kampo kamera. > > Išvis ta aklos zonos problema absoliučioje daugumoje atvejų būna blogo > veidrodėlių sureguliavimo pasekmė. Kiek man teko lengvųjų vairuoti (ne > šiaip pravažiuoti, bet vairuoti bent kelias dienas) tai ne vienoje > nebuvo aklos zonos. >