Tema: Re: Su sparneliais
Autorius: skaitytojas
Data: 2015-09-22 15:10:24
jei veidrodelius nusireguliuosi tik persirikiavimi i gretima juosta 
funkcijai, tai akla zona stipriai sumazes, taciau iprastu atveju 
veidrodeliai naudojami ir manevravimui atbulomis, kuomet reikia matyti 
savo galinius masinos kampus. Kiekviena karta persireguliuoti tikrai 
nefengshui, nebent tai butu automatizuota. Pas mane automatizuota, bet 
ne iki galo. T.y. ijungus atbulini jie tik palenkiami zemyn, kad matytum 
ir bordiurus, bet tada nebematai i toli, zodziu - nepatogu. O platus 
kampas inesa kita blogybe, tai yra atstumo iki kliuties suvokima, ypac 
kai ne su viena ir ta pacia masina vazineji.

2015-09-22 14:44, budulis vulgaris rašė:
> 2015-09-22 14:20, skaitytojas rašė:
>> pirmiausia, tai kameras reiktų dėti mašinos priekyje, kad išvengti
>> aklosios zonos
>
> Manau, kad aklą zoną ten labai lengvai išsprendžia plataus kampo kamera.
>
> Išvis ta aklos zonos problema absoliučioje daugumoje atvejų būna blogo
> veidrodėlių sureguliavimo pasekmė. Kiek man teko lengvųjų vairuoti (ne
> šiaip pravažiuoti, bet vairuoti bent kelias dienas) tai ne vienoje
> nebuvo aklos zonos.
>