tu furos veidrodzius matei? o aklu zonu ten daugybe vis tiek "Casper" wrote in message news:mu79e1$27k$1@trimpas.omnitel.net... Su kurio praeito amziaus desimtmecio auto vazinejate, kad "aklos zonos" problema nagrinejate? Negi Jusu super duper uber automobiliuose nera tokio dalyko kaip "sferiniai", "lenkti", "lauzti" ir pan vadinami soniniai veidrodukai? Kiek pamenu tai tik mano pirmoj auto - 88'm fiat buvo tiesus veidrodziai, visose sekanciose auto buvo veidroduku galai uzlenkti ar kitaip papimpinti, kad aklos zonos nebutu net kreivai veidrodzius susireguliavus... 2015-09-22 15:38, Yvl rašė: > uztenka pasukt galva, ir matosi ta akla zona > > "budulis vulgaris" wrote in message > news:mtrh0e$nk1$1@trimpas.omnitel.net... > > 2015-09-22 15:10, skaitytojas rašė: >> jei veidrodelius nusireguliuosi tik persirikiavimi i gretima juosta >> funkcijai, tai akla zona stipriai sumazes, taciau iprastu atveju >> veidrodeliai naudojami ir manevravimui atbulomis, kuomet reikia matyti >> savo galinius masinos kampus. Kiekviena karta persireguliuoti tikrai >> nefengshui, nebent tai butu automatizuota. > > Užtenka palenkti galvą ir matosi tas kampas. > > Ir galų gale kas ta svarbiau: parkavimasis keletą kartų per dieną, kur > greitis ir potenciali žala artimi nuliui ar aiškus matymas kas važiuoja > gretimoje juostoje persirikiuojant (keliasdešimt kartų per dieną), kur > ir greitis ir žala avarijos atveju gerokai didesni. > >> Pas mane automatizuota, bet >> ne iki galo. T.y. ijungus atbulini jie tik palenkiami zemyn, kad matytum >> ir bordiurus, bet tada nebematai i toli, zodziu - nepatogu. O platus >> kampas inesa kita blogybe, tai yra atstumo iki kliuties suvokima, ypac >> kai ne su viena ir ta pacia masina vazineji. > > Neatrodo, kad geriau matyti kliūtį su kiek iškreiptu atstumo suvokimu, > nei išvis kliūties nematyti? :)