Prieš kelis metus einant pro šalį aptikau laužavietę kuri išplito kelis metrus, tai teko skambint 112 (dar lyg ne BPC jį valdė), nes buvo tikimybė, kad prasidės miško gaisras.. be jokių konkrečių vietovės pavadinimų (vietiniai aišku žino kur ten kas). Kai pasiūliau padiktuot koordinates tikslias vietovės supratau tik kad nelabai net žino ką su jom daryt.. Sujungė su gaisrininkais, tie irgi koordinačių nežinojo kur dėt. On 2015.10.12 23:33, Signalizacija wrote: > Kazkaip teko kelis kart skambint niekad nebuvo jokiu problemu su > sujungimu kur reikia. Paklausia kas per situacija, keliais zodziais > pasakai ir uz sekundes kalbi su mentais. Duotu atveju kAziolas kazkoks > snekejo tai gal pagalvojo jog jis pats girtas > > > On 2015.10.12 22:37, Velnias wrote: >> Vistiek call centre yra ir turi būti standartinės procedūros, kurios >> turi būti praeinamos. Nes per dieną jie gauna ne vieną ir ne 10 >> skambučių iš serijos "greičiau blet čia pas mane šachta dega", tai į >> kiekvieną tokį iš karto spec. tarnybų neteleportuosi. >> >> >> "sharkius" wrote in message news:mvgvu7$7u7$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Tipo vel lochanulis..? >> >> http://www.15min.lt/naujiena/aktualu/nusikaltimaiirnelaimes/kraupia-avarija-nufilmaves-kaunietis-nelaimes-lapiu-kelyje-galejo-ir-nebuti-jei-ne-112-59-533627?utm_source=15min.lt&utm_medium=news&utm_campaign=shortlink >> >> >> >> --- >> This email has been checked for viruses by Avast antivirus software. >> https://www.avast.com/antivirus