procedūros yra. 112 tikslas - atfiltruot mudakus ir identifikuot realias problemas. Tuo labiau, kad ar ne 2/3 skambučių išvis yra vaikų žaidimai ar pilnaties pokalbiai. Kiek teko skambint su konkrečia info, nė karto neturėjau situacijos, kad klausinėja ko nereikia ar nenori padėt. "Velnias" wrote in message news:mvh25l$8od$1@trimpas.omnitel.net... Vistiek call centre yra ir turi būti standartinės procedūros, kurios turi būti praeinamos. Nes per dieną jie gauna ne vieną ir ne 10 skambučių iš serijos "greičiau blet čia pas mane šachta dega", tai į kiekvieną tokį iš karto spec. tarnybų neteleportuosi. "sharkius" wrote in message news:mvgvu7$7u7$1@trimpas.omnitel.net... Tipo vel lochanulis..? http://www.15min.lt/naujiena/aktualu/nusikaltimaiirnelaimes/kraupia-avarija-nufilmaves-kaunietis-nelaimes-lapiu-kelyje-galejo-ir-nebuti-jei-ne-112-59-533627?utm_source=15min.lt&utm_medium=news&utm_campaign=shortlink --- This email has been checked for viruses by Avast antivirus software. https://www.avast.com/antivirus