Dėkui, manau pasiliksiu prie lengvinimo ir ratų. Kažkaip norėjosi "pagyvint" tą variklį, nes kažkaip persėdus į tą cviaką "nivalit" :) O ką turit omeny geresni ratai? Nes po mėnesio bus žiema. Visad maniau, kad slalome priekyje reikia platesnių, bet kai ir taip tikėtina bus slidu gal reikia vienodų? Dėl tepalo - įtariu tam kartui padės, bet po to važinėjant tiesiog leis per visur dėl perskystumo :/ Dėl treniruočių pritariu - reikės gi prie mašinos priprasti, išmokti ją užsimesti, įvertinti kiek reikia radiuso ir kokiu greičiu galima eiti ir t.t. Aš su ja išvis nevažiuoju gi dabar. Rrr submitted this idea : > Na, tokie menkniekiai kaip sportinis oro filtras tau prides tik garso, o > galios dar ir nuims. Paprasti modai: > > Sportinis oro filtras > 4-1 ismetimo kolektorius > Truputi didesnio diametro duslintuvas be didesniu apribojimu > > Visa tai tau prides kokius 2-5 arklius. > > Bet su salyga, kad po situ modu masina varoma ant stendo ir teisingai > peprogramuojamas ECU (o cia jau bus labai brangu), nes reikes kito ECU ir > daug kitu modu. > > Dar pvz. galima: > 0w30 ar 0w20 (skystesne, varikliui lengviau suktis) pilna sintetika > Isimk vairo stiprintuva (slalome pasijaus, nes sukiojant vaira variklis > papildomai apkraunamas) > Sudek visur ledus, atjunk nereikalinga elektronika (slalome turbut lempu > nereikes? tai paprasciau tiesiog isjungti viska), generatorius apkrauna > varikli > Svorio mazinimas, isimk sedynes, dureliu apdailas, koloneles, zapaske ir > siaip viska ko nereikia, gali palikti tik vairuotojo sedyne > Isidek li-ion akumuliatoriu, jo svoris bent dvigubai mazesnis uz paprasto > > Kitaip tariant, nori pigiai daugiau galios? Uzsidek siaurus 13" ratus ir > aprink masina :))) Bus matyt pigiausias ir labiausiai pasijautes efektas. > > Jeigu nori zymiai pakelt galia - dedi turbo (pigiau)/supercharger(brangiau, > bet man pvz. - kruciau, vien del garso) > > Pat turiu 6 kartos civic coupe, jeigu ka. > > > On 2015.10.21 00:28, Deivis wrote: >> Labs, >> yra Civicas 7 kartos Coupe 1.6i 2003m. Dar pasitikrinsiu, bet atrodo >> europiniai buvo 95kW VTEC'iniai. >> >> Eis tuoj ant pardavimo, bet atsirado noras sudalyvaut su juo slalome >> prieš tai. Tam reikia kaip nors nebrangiai ir nesudėtingai duoti jam >> galios. Tarkim vietoj CAI nuimam filtrą išvis (nebent sakot koks K&N >> būna nebrangiai), kastruojam CAT jei jis ten toks buvo. >> Ką dar galima nebrangiai padaryt, bet, kad duotų kažkiek efekto? Nesu >> variklių specas, tai be keiksmažodžių pls :) >> >> Ačiū kas į temą papostins.