tiksliai, nepagalvojau pamažint ratus gi :) Rrr brought next idea : > Kalbedamas apie ratus, tai turejau galvoje, kad gatveje labiau pasijaus is > vairuotojo puses, kad "geriau eina", nes mazesnius ir plonesnius lengviau > prasukt. O slalome taip, mazi ir PLATUS, gerai kimbantys bus geriau. Mazesnis > dydis truputi "patrumpins" begius, del ko greiciau isibegesi. Pas civicus > tokie jau varikliai, kad ant zemesniu apsuku nevalina, ten turi pastoviai > laikyt netoli redline, kad "eitu", o ir greiciu dezes pas kai kuriuos > modelius galetu buti trumpesnes. Uzdejus ant 1.6 deze nuo 1.4 butu pats tas. > > > > On 2015.10.21 16:23, Deivis wrote: >> Dėkui, manau pasiliksiu prie lengvinimo ir ratų. Kažkaip norėjosi >> "pagyvint" tą variklį, nes kažkaip persėdus į tą cviaką "nivalit" :) >> >> O ką turit omeny geresni ratai? Nes po mėnesio bus žiema. Visad maniau, >> kad slalome priekyje reikia platesnių, bet kai ir taip tikėtina bus >> slidu gal reikia vienodų? >> >> Dėl tepalo - įtariu tam kartui padės, bet po to važinėjant tiesiog leis >> per visur dėl perskystumo :/ >> >> Dėl treniruočių pritariu - reikės gi prie mašinos priprasti, išmokti ją >> užsimesti, įvertinti kiek reikia radiuso ir kokiu greičiu galima eiti ir >> t.t. Aš su ja išvis nevažiuoju gi dabar. >> >> >> Rrr submitted this idea : >>> Na, tokie menkniekiai kaip sportinis oro filtras tau prides tik garso, >>> o galios dar ir nuims. Paprasti modai: >>> >>> Sportinis oro filtras >>> 4-1 ismetimo kolektorius >>> Truputi didesnio diametro duslintuvas be didesniu apribojimu >>> >>> Visa tai tau prides kokius 2-5 arklius. >>> >>> Bet su salyga, kad po situ modu masina varoma ant stendo ir teisingai >>> peprogramuojamas ECU (o cia jau bus labai brangu), nes reikes kito ECU >>> ir daug kitu modu. >>> >>> Dar pvz. galima: >>> 0w30 ar 0w20 (skystesne, varikliui lengviau suktis) pilna sintetika >>> Isimk vairo stiprintuva (slalome pasijaus, nes sukiojant vaira >>> variklis papildomai apkraunamas) >>> Sudek visur ledus, atjunk nereikalinga elektronika (slalome turbut >>> lempu nereikes? tai paprasciau tiesiog isjungti viska), generatorius >>> apkrauna varikli >>> Svorio mazinimas, isimk sedynes, dureliu apdailas, koloneles, zapaske >>> ir siaip viska ko nereikia, gali palikti tik vairuotojo sedyne >>> Isidek li-ion akumuliatoriu, jo svoris bent dvigubai mazesnis uz paprasto >>> >>> Kitaip tariant, nori pigiai daugiau galios? Uzsidek siaurus 13" ratus >>> ir aprink masina :))) Bus matyt pigiausias ir labiausiai pasijautes >>> efektas. >>> >>> Jeigu nori zymiai pakelt galia - dedi turbo >>> (pigiau)/supercharger(brangiau, bet man pvz. - kruciau, vien del garso) >>> >>> Pat turiu 6 kartos civic coupe, jeigu ka. >>> >>> >>> On 2015.10.21 00:28, Deivis wrote: >>>> Labs, >>>> yra Civicas 7 kartos Coupe 1.6i 2003m. Dar pasitikrinsiu, bet atrodo >>>> europiniai buvo 95kW VTEC'iniai. >>>> >>>> Eis tuoj ant pardavimo, bet atsirado noras sudalyvaut su juo slalome >>>> prieš tai. Tam reikia kaip nors nebrangiai ir nesudėtingai duoti jam >>>> galios. Tarkim vietoj CAI nuimam filtrą išvis (nebent sakot koks K&N >>>> būna nebrangiai), kastruojam CAT jei jis ten toks buvo. >>>> Ką dar galima nebrangiai padaryt, bet, kad duotų kažkiek efekto? Nesu >>>> variklių specas, tai be keiksmažodžių pls :) >>>> >>>> Ačiū kas į temą papostins.