On 2015-10-27 18:44, Dainiushas wrote: > nu tai jeponai dar labiau dėję skersą nei oubi - pas tuos tik FWD ir <400Nm > > Nu vat įdomu kaip subaru gyvent, gal hidrotransformatorius gelbės. Siaip CVT trumpas gyvenimas uzprogramuotas pacioje CVT idejoje :-) Ir amziu ilginti pakankamai sunkiai sekasi... (CVT greiciu dezes ideja atsirado kartu su pirmomis auto. Teko atmesti ir kurti bei naudoti kitokias greiciu dezes kazkur 100metu del labai trumpo resurso. Ilga laika jos buvo naudojamos epizodiskai - pvz kombaine niva :-)) Ir tik ne taip seniai vienos bene genelios idejos pagalba jos resursa pavyko pailginti iki "priimtino" :-)) Kazkaip itariu, kad sekanciam resurso suoliui reikes dar stipriai tobulinti technologija, ir tai gali ivykti negreit. Nes jai butu tai taip paprasta ir dabartine technologija leistu - tai jau butu padaryta.) Audrius K. > > On 2015.10.27 17:42, Tomas wrote: >> ir 100kkm buna nedatraukia. Murano CVT srote palei 3keu, subirusiu pas >> kapitalista sociai >> >> "Dainiushas" parašė naujienų news:n0o0q9$joi$1@trimpas.omnitel.net... >> >> pradedant oubi multitroniku ir baigiant infiničiais, 200kkm nelabai >> kažkaip datraukia. Kažkada klausėm naują A4 su multiku, tai po penkių >> metų atpirkimą pasiūlė 20%..... >> >> On 10/27/2015 4:07 PM, Icetom wrote: >>>> tai kas be ko, bet kai paskui pasirodo, kad dėžė yra by design bloga, >>> >>> Bet taip ir neparašei iš kur tu trauki, kad tos CVT blogos? >> >