nu neburk, gal subaru gyvens :) On 10/28/2015 6:52 AM, Audrius K. wrote: > On 2015-10-27 18:44, Dainiushas wrote: >> nu tai jeponai dar labiau dėję skersą nei oubi - pas tuos tik FWD ir >> <400Nm >> >> Nu vat įdomu kaip subaru gyvent, gal hidrotransformatorius gelbės. > > Siaip CVT trumpas gyvenimas uzprogramuotas pacioje CVT idejoje :-) Ir > amziu ilginti pakankamai sunkiai sekasi... (CVT greiciu dezes ideja > atsirado kartu su pirmomis auto. Teko atmesti ir kurti bei naudoti > kitokias greiciu dezes kazkur 100metu del labai trumpo resurso. Ilga > laika jos buvo naudojamos epizodiskai - pvz kombaine niva :-)) Ir tik ne > taip seniai vienos bene genelios idejos pagalba jos resursa pavyko > pailginti iki "priimtino" :-)) Kazkaip itariu, kad sekanciam resurso > suoliui reikes dar stipriai tobulinti technologija, ir tai gali ivykti > negreit. Nes jai butu tai taip paprasta ir dabartine technologija leistu > - tai jau butu padaryta.) > > Audrius K. > >> >> On 2015.10.27 17:42, Tomas wrote: >>> ir 100kkm buna nedatraukia. Murano CVT srote palei 3keu, subirusiu pas >>> kapitalista sociai >>> >>> "Dainiushas" parašė naujienų news:n0o0q9$joi$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> pradedant oubi multitroniku ir baigiant infiničiais, 200kkm nelabai >>> kažkaip datraukia. Kažkada klausėm naują A4 su multiku, tai po penkių >>> metų atpirkimą pasiūlė 20%..... >>> >>> On 10/27/2015 4:07 PM, Icetom wrote: >>>>> tai kas be ko, bet kai paskui pasirodo, kad dėžė yra by design bloga, >>>> >>>> Bet taip ir neparašei iš kur tu trauki, kad tos CVT blogos? >>> >> >