Taip nemaisom. Butu kokia bulllka tai butu kaip tu sakei, kadangi buvo ne aoudi vw koncerno tautovezis, eketronikos tiek aplink varikli tiek ir salone turejo daugiau uz dauguma siandieniniu fokieciu kuriniu. "padugne" <padugne@home.lan> wrote in message news:h3ihgp$dgq$1@trimpas.omnitel.net... > On Tue, 14 Jul 2009 20:50:36 +0300, Signalizacija wrote: > >> R25 o deze greiciausiai ZF > > Tai gal nepainiokim pirsto su pats zinai kuom. > Viena yra senobiniai varikliai kurie ir ant benzino nelabai kreipe demesi > i dezes poreikius. Atitinkamai ir parinkta dezes perjungimo strategija. > > Ir visai kas kita siuolaikiniai varikliai kur automato ECU dirba kartu su > variklio ECU ir reikiamu momentu be vairuotojo isikisimo atleidzia/uzmeta > kiek reikia gazo. Deze gali sau leisti atitinkamai staigiau metyti > reikiamas pavaras be truktelejimu. > > Idejus i tokia masina duja manau netgi labai gali prasidet visokie > pokstai. > > -- > Kittehs u must haz prioriteez! > U no giv cheezburger 2 Ceiling Cat, an what has it earneded U? > U makeded cookies but u could not eated thems, for they was burned.