tu chia apie ta lavona, kur nuo 120km/h laidotuviu marsha salone grot pradedavo? Gali papasakot ka TOKIO eKekroninio turejo tas lauzhas? -- Dainius "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message news:h3jm9l$5sr$1@trimpas.omnitel.net... > Taip nemaisom. Butu kokia bulllka tai butu kaip tu sakei, kadangi buvo ne > aoudi vw koncerno tautovezis, eketronikos tiek aplink varikli tiek ir > salone turejo daugiau uz dauguma siandieniniu fokieciu kuriniu. > > "padugne" <padugne@home.lan> wrote in message > news:h3ihgp$dgq$1@trimpas.omnitel.net... >> On Tue, 14 Jul 2009 20:50:36 +0300, Signalizacija wrote: >> >>> R25 o deze greiciausiai ZF >> >> Tai gal nepainiokim pirsto su pats zinai kuom. >> Viena yra senobiniai varikliai kurie ir ant benzino nelabai kreipe demesi >> i dezes poreikius. Atitinkamai ir parinkta dezes perjungimo strategija. >> >> Ir visai kas kita siuolaikiniai varikliai kur automato ECU dirba kartu su >> variklio ECU ir reikiamu momentu be vairuotojo isikisimo atleidzia/uzmeta >> kiek reikia gazo. Deze gali sau leisti atitinkamai staigiau metyti >> reikiamas pavaras be truktelejimu. >> >> Idejus i tokia masina duja manau netgi labai gali prasidet visokie >> pokstai. >> >> -- >> Kittehs u must haz prioriteez! >> U no giv cheezburger 2 Ceiling Cat, an what has it earneded U? >> U makeded cookies but u could not eated thems, for they was burned. > >