taip, dar be slangeliu reikia pati vakuminis aktuatoriu paziureti. gal kiauras. siaip is esmes: pagal gedima ir simptomus tai tikriausias perputimas. nes mieste kompas nespeja pagauti slegio skirtumo tarp to kas prasoma ir kas gaunama, del nepastovaus greicio ir gazo. turbina taip elgiasi kai jos geometrija strigusi arba tiesiog nesuvaldo kompas. siuo atveju turbinos geometrija valdoma vakumu is variklinio kompo uzduodant kiek reikia atsidaryti solenoidams. solenoidas tai tas dazniausia juodas apvalus daigtas, i kuri ateina pora laideliu ir sujungtos trys slangeles. paciu solenoidu buna minimum du, pas opeli berods trys ar keturi. kas del turbinos geometrijos, tai opeliui buna issidevi valdymo traukute ir paklaida padideja. zinoma solenoidai linke sugesti pas opeli, bet aklai viska keisti nebutina. pati geomereija nelinkusi strigti. na bet nera nieko neimanomo. reikia viska vertinti pagal fakta. Kurmis "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message news:n6nt11$fqd$1@trimpas.omnitel.net... > pirmiausia vakuumo šlangutes peržiūrėt ar kiaurų/nutrūkusių nėra > > > On 2016.01.08 09:52, Donatelas wrote: >> Sveiki, >> >> Bevažiuojant ilgesniu atstumu ir kai greitis daugiau nei 90 km/h išmetą >> chek engine lemputę. Nusiskaičiau klaidą su Op-Com ir parodė "P0105 >> boost presure sensor high". Užgesinus ir iš naujo užvedus lemputė >> neužsidega. Po miestą važinėjant irgi neužsidega. >> >> Gal kas susidūrėt ir žinot kas per bėda. Mašina Opel astra 2000 m., 1.7 >> DTI 55kw >