Tema: Re: Konsultacija Opel Astra dyzelis
Autorius: Kurmis
Data: 2016-01-08 13:18:54
visu pirma turi nesunkiai vaikscioti ta kojele. sekantis etapas, tai gal 
reikia is naujo sureguliuoti turbinos aktuatoriaus darba. t.y. su vakumetru 
sureguliuoti kojeles ilgi.
Kurmis

"Silencer" <ka?@sakei.lt> wrote in message 
news:n6o5o5$ldo$1@trimpas.omnitel.net...
> Pas mane irgi meta klaida del perputimo, bet cia pas VAG. Vakuumo zarneles 
> kaip ir sveikos. Tik aktuatoriaus kojeles tas mechanizmas toks palinkes 
> man pasirode. Ar gali del to palinkimo buti beda?
>
> "Kurmis" <Kasparas@TRINTIinbox.ru> parašė naujienų 
> news:n6o471$k8j$1@trimpas.omnitel.net...
>> taip, dar be slangeliu reikia pati vakuminis aktuatoriu paziureti. gal 
>> kiauras.
>> siaip is esmes:
>> pagal gedima ir simptomus tai tikriausias perputimas. nes mieste kompas 
>> nespeja pagauti slegio skirtumo tarp to kas prasoma ir kas gaunama, del 
>> nepastovaus greicio ir gazo.
>> turbina taip elgiasi kai jos geometrija strigusi arba tiesiog nesuvaldo 
>> kompas. siuo atveju turbinos geometrija valdoma vakumu is variklinio 
>> kompo uzduodant kiek reikia atsidaryti solenoidams. solenoidas tai tas 
>> dazniausia juodas apvalus daigtas, i kuri ateina pora laideliu ir 
>> sujungtos trys slangeles. paciu solenoidu buna minimum du, pas opeli 
>> berods trys ar keturi.
>> kas del turbinos geometrijos, tai opeliui buna issidevi valdymo traukute 
>> ir paklaida padideja. zinoma solenoidai linke sugesti pas opeli, bet 
>> aklai viska keisti nebutina. pati geomereija nelinkusi strigti. na bet 
>> nera nieko neimanomo. reikia viska vertinti pagal fakta.
>> Kurmis
>