visu pirma turi nesunkiai vaikscioti ta kojele. sekantis etapas, tai gal reikia is naujo sureguliuoti turbinos aktuatoriaus darba. t.y. su vakumetru sureguliuoti kojeles ilgi. Kurmis "Silencer" <ka?@sakei.lt> wrote in message news:n6o5o5$ldo$1@trimpas.omnitel.net... > Pas mane irgi meta klaida del perputimo, bet cia pas VAG. Vakuumo zarneles > kaip ir sveikos. Tik aktuatoriaus kojeles tas mechanizmas toks palinkes > man pasirode. Ar gali del to palinkimo buti beda? > > "Kurmis" <Kasparas@TRINTIinbox.ru> parašė naujienų > news:n6o471$k8j$1@trimpas.omnitel.net... >> taip, dar be slangeliu reikia pati vakuminis aktuatoriu paziureti. gal >> kiauras. >> siaip is esmes: >> pagal gedima ir simptomus tai tikriausias perputimas. nes mieste kompas >> nespeja pagauti slegio skirtumo tarp to kas prasoma ir kas gaunama, del >> nepastovaus greicio ir gazo. >> turbina taip elgiasi kai jos geometrija strigusi arba tiesiog nesuvaldo >> kompas. siuo atveju turbinos geometrija valdoma vakumu is variklinio >> kompo uzduodant kiek reikia atsidaryti solenoidams. solenoidas tai tas >> dazniausia juodas apvalus daigtas, i kuri ateina pora laideliu ir >> sujungtos trys slangeles. paciu solenoidu buna minimum du, pas opeli >> berods trys ar keturi. >> kas del turbinos geometrijos, tai opeliui buna issidevi valdymo traukute >> ir paklaida padideja. zinoma solenoidai linke sugesti pas opeli, bet >> aklai viska keisti nebutina. pati geomereija nelinkusi strigti. na bet >> nera nieko neimanomo. reikia viska vertinti pagal fakta. >> Kurmis >