"Aras" <nera@nera.nera> wrote in message news:n7kh59$v9o$1@trimpas.omnitel.net... > O jeigu šviesoforas sugedo ir vienoj pusėj rodo tiesiai ir į kairę ir > kitoj pusėj rodo tiesiai (su galimybe į dešinę)? Kas tada? Ar vis tiek > pagal savo įpročius važiuosime? Ar Tamstos tekstas neprieštarauja KET 158 > punktui? Tokiu atveju neturi būti atskiros žalios rodyklės posūkiui į kairę. Kodėl - žemiau paaiškinu. Jei šviesoforas sugenda, tai paprastai mirksėt geltonai pradeda, tada ženklais vadovaujamasi. Ir šiaip mes normalų eismą nagrinėjam, o ne šviesoforų gedimus. > 158. Sukdamas sankryžoje į kairę arba į dešinę, vairuotojas privalo duoti > kelią eismo dalyviams (dviračių vairuotojams ir kitiems), kertantiems > važiuojamosios dalies, į kurią jis suka, eismo juostas. Sukdamas į kelią > su viena eismo juosta kiekviena kryptimi, vairuotojas privalo duoti kelią > eismo dalyviams (dviračių vairuotojams ir kitiems), kertantiems bet kurią > važiuojamosios dalies, į kurią jis suka, eismo juostą. Neatrodo, kad šitas punktas ne šiai situacijai? Žalia rodyklė, kartu su pagrindine žalia, yra eismą leidžiantis signalas be išlygų (tik leist išvažiuot jau sankryžose esančioms TP - 161 punktas). Gi žalia lentelė ar žalia rodyklė kartu su geltona ar raudona pagrindine spalva įpareigoja vairuotoją praleist visus kitus eismo dalyvius (163 punktas). > Manau, kad viskas būtų paprasčiau, jeigu sukantys į kairę suktų griežtai į > antrą juostą, o priešpriešiais jam sukantys į dešinę suktų griežtai į > pirmą juostą (apie fūras nekalbu). O man pvz nepaprasčiau. Ir kodėl tik fūroms galima būtų į pirmą eilę? Gal autobusams ir troleibusams irgi? Tai gal tada visam sunkiam transportui, kurio masė virš 3.5 t? Tame tarpe ir Hummer 2? 119 punkto irgi niekas neatšaukė. Pilna situacijų, kai sukantiesiems į kairę reikalinga būtent pirma eilė - dėl to kad tik ja galima važiuot tiesiai, pasukt į dešinę už šimto metrų, o atvažiavusiems priešais ir sukantiesiems toje sankryžoje į dešinę, kaip tik reikalinga antra ar trečia eilė - posūkiui į kairę. Konkretus pavyzdys - Antakalnio - Šilo gatvių sankryža. Atvažiuojantys Antakalnio gatve nuo centro suka į kairę link Šilo tilto, ir pagrindinis sukančiųjų srautas suka į dešinę, pervažiavę Šilo tilta arba nedidelė dalis - tiesiai į Minties gatvę. Gi atvažiavę nuo Saulėtekio pusės Antakalnio-Šilo g. sankryžose sukantys į dešinę, toliau už šilo tilto daugumoje suka į kairę arba važiuoja tiesiai į Minties g. sankryžoje su Žirmūnų g. T.y. sukatiesiems į kairę Antakalnio-Šilo sankryžoje reikalinga pirmoji tilto eilė, o sukantiesiems į dešinę toje pačioje sankryžoje - antra tilto eilė. Taigi tamstos pasiūlymas šiai sankryžai netinkamas. Be to, sukantys į dešinę turi galimybių pasukti ne tik tada, kai atvažiuojantiems priešais dega pagrindinė žalia su sekcija į kairę, o ir visą kitą laiką, jei yra galimybė. Taigi sukantieji į dešinę ir taip nėra diskriminuojami. > "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message > news:n7j4vb$l2l$1@trimpas.omnitel.net... >> Labai paprastas paaiškinimas. Šviesoforų reguliuojamoje sankryžose >> negalioja >> pirmumo ženklai ar dešinės rankos taisyklė. Todėl, jei viena kryptimi >> dega >> žalia rodyklė posūkiui į kairę _kartu su pagrindine žalia_, tai reiškia, >> kad >> sukantys į kairę turi pirmumą prieš kitus eismo dalyvius, kurių keliai >> gali >> susikirst su sukančiaisiais į kairę sankryžoje, tai reiškia, kad kiti >> įvažiuojantys į sankryžą prieš save mato arba raudoną šviesą su žalia >> rodykle, arba raudoną šviesą su papildoma žalia sekcija posūkiui į >> dešinę. >> Bet kuriuo atveju šie (sukantys į dešinę) eismo dalyviai privalo praleist >> _visus_ kitus, įvažiuojančius į sankryžą, nesigilindami, kokios >> šviesoforų >> šviesos tiems šviečia. Aš kasdien prisižiūrėdavau tokių situacijų >> Švitrigailos-Panerių sankryžose, kai važiuojantys nuo aerouosto >> apsisukinėdavo šiose sankryžoje, jiems degant pagrindinei žaliai ir >> žaliai >> rodyklei posūkiui į kairę, o sukantys į dešinę iš Panerių g. link >> aerouosto, >> prieš save matydavo iš pradžių žalią rodyklę, o paskui papildomą žalią >> sekciją. >> Situacija, kai sukantiems į kairę dega pagrindinė ir žalia rodyklė >> posūkiui >> į kairę ir priešais atvažiuojantiems dega pagrindinė žalia ir papildoma >> sekcija posūkiui į dešinę neįmanoma, nes kertasi sukančiųjų į kairę ir >> atvažiuojančiųjų priešais tiesiai srautai. Kadangi degant degant >> pagrindinei >> žaliai ir papildomai sekcijai posūkiui į kairę, nėra jokio reikalavimo >> sukantiesiems į kairę praleist kitus atvažiuojančius į sankryžą, tai jie >> daužytųsi su atvažiuojančiais priešais tiesiai (jei jiems irgi degtų >> žalia). >> Jeigi nėra papildomos sekcijos posūkiui į kairę, tada sukantieji į kairę >> turi praleist važiuojančius priešais tiesiai ar sukančius į dešinę. Visa >> esmė būtent ir yra kombinacijoje pagrindinės žalios ir papildomų sekcijų >> žalių. >> >> "Aras" <nera@nera.nera> wrote in message >> news:n7frnm$csv$1@trimpas.omnitel.net... >>> Vat man paaiškinkit, nepaniatkininkai, kaip Jūs, sukdami į kairę žinot, >>> kad priešais sukančiam į dešinę yra tik žalia kortelė, o ne žalias >>> šviesoforas, ką? Ir dar nepatenkinti esat, raudami į pirmą juostą užuot >>> normaliai pasukę į antrą. >>> Aš suprantu, kad priešpriešinis nusižengia taisyklėm ir pats raunasi, >>> bet >>> ką Jūs darot? Vaidinat, kad nesilaikot savo paniatkių?