kurva kurva laikai atėjo, rankinis su ryčagu pasidarė navarotu :D On 2016.01.26 22:20, E.D. wrote: > Eksploatuojamas C5 su 2.0 120kW ir Aisin am6ac automatu. > Vaziuojama pagal kilometrus 60/40 miestas/uzmiestis. > Kadangi pretenziju i lenktynes neturiu, tai tikrai viskas ten ok su > trauka ir automato darbu. > "Cipuot" jo nepataria del Delphi kuro ipurskimo sistemos. > > Siaip, 2.0 100 kW irgi normaliai. Ir "kelt galinguma" jam galima, jei > jau labai norisi. > > 1.6 turi keleta niuansu pas si modeli - su juo nebuna Exclusive > komplektacijos; berods eina ne normalus automatas, o "robotas"; > laaaaabai ilgai syla variklis ziemos sezonu, o atitinkamai ir salonas > (jei nera webasto). Bet jei yra noras turet tradicine metaline vaziuokle > ir paprasta ne elektrini rankini stabdi, tai 1.6 kazkaip didziausias > pasirinkimas tokiu apkarpytu versiju. > > On 26/01/2016 14:31, Kurtas wrote: >> C5 >> >> "Dainiushas" parašė naujienų news:n87osm$obp$1@trimpas.omnitel.net... >> >> o tai kas per trabis - spėliot? >> >> On 01/26/2016 02:28 PM, Kurtas wrote: >>> Sveiki, >>> >>> Automobilio masė - 1650 kg. Variantai: 1998 cm³, 163 AG >>> (120kW) arba 2992 cm³, 240 AG (177kW) dyzelis. >>> Kokie 3.0 V6 minusai: degalų sąnaudos, remonto kainos ar dar kažkas. O >>> gal pliusai atsveria minusus? Važiavimas 50/50 trasa/miestas. >>> Apšvieskit nežiniuką, pleeeeeease... >>