Pas C5(X7), kur nuo 2008 m ir veliau, rankinis jau gale. On 2016-01-27 09:43, Dainiushas wrote: > pala, o pas C5 rankinis gale jau? > > On 2016.01.27 08:32, E.D wrote: >> Pas 1.6 iprastas rankinis - standartas >> Pas 2.0 ir didesnius elektrinis rankinis - standartas >> >> siaip, ner ten toks baisus blogis tas elektrinis rankinis, nes iki >> galiniu suportu tai eina tradiciniai trosai, tik vietoj ryciago stovi >> eletkrine tu trosu "vyniokle". >> Jokiu varikliuku prie pat ar ant stabdziu suportu nera. >> >> On 2016-01-26 22:38, Dainiushas wrote: >>> kurva kurva laikai atėjo, rankinis su ryčagu pasidarė navarotu :D >>> >>> On 2016.01.26 22:20, E.D. wrote: >>>> Eksploatuojamas C5 su 2.0 120kW ir Aisin am6ac automatu. >>>> Vaziuojama pagal kilometrus 60/40 miestas/uzmiestis. >>>> Kadangi pretenziju i lenktynes neturiu, tai tikrai viskas ten ok su >>>> trauka ir automato darbu. >>>> "Cipuot" jo nepataria del Delphi kuro ipurskimo sistemos. >>>> >>>> Siaip, 2.0 100 kW irgi normaliai. Ir "kelt galinguma" jam galima, jei >>>> jau labai norisi. >>>> >>>> 1.6 turi keleta niuansu pas si modeli - su juo nebuna Exclusive >>>> komplektacijos; berods eina ne normalus automatas, o "robotas"; >>>> laaaaabai ilgai syla variklis ziemos sezonu, o atitinkamai ir salonas >>>> (jei nera webasto). Bet jei yra noras turet tradicine metaline >>>> vaziuokle >>>> ir paprasta ne elektrini rankini stabdi, tai 1.6 kazkaip didziausias >>>> pasirinkimas tokiu apkarpytu versiju. >>>> >>>> On 26/01/2016 14:31, Kurtas wrote: >>>>> C5 >>>>> >>>>> "Dainiushas" parašė naujienų news:n87osm$obp$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> o tai kas per trabis - spėliot? >>>>> >>>>> On 01/26/2016 02:28 PM, Kurtas wrote: >>>>>> Sveiki, >>>>>> >>>>>> Automobilio masė - 1650 kg. Variantai: 1998 cm³, >>>>>> 163 AG >>>>>> (120kW) arba 2992 cm³, 240 AG (177kW) dyzelis. >>>>>> Kokie 3.0 V6 minusai: degalų sąnaudos, remonto kainos ar dar >>>>>> kažkas. O >>>>>> gal pliusai atsveria minusus? Važiavimas 50/50 trasa/miestas. >>>>>> Apšvieskit nežiniuką, pleeeeeease... >>>>> >>> >