buvo nete kazkokio lyg svedo straipsniukas apie tuos variklius, tai luztantys alkuniniai sudare ~1% garantiniu varikliu, rasyta nebuvo, bet kaip taisykle jie ir luzta identiskai toj pacioj vietoj. tai imho ne baimes akiu dydyje problema, o inzineriniu sprendimu brokas... On 2016-02-24 13:28, skaitytojas wrote: > tai tu luztanciu turbut tera ik procento dalis, bet tai baimes akys > dideles, nes kuriems viskas gerai, tai tie gi nieko neraso. As irgi > vazinejau 4 metus su 2008m. (vienas pirmuju modeliu) gamybos Outbacku ir > nieko, nesuluzo. > > > 2016-02-24 12:36, Fuga rašė: >> Penkis metus pravazinejau su 2010 geguzes gamybos dyzeliniu Outback. >> Neluzo alkuninis, neprasiskuko indėklai. >> Puikus automobilis. >> Neziurint to, kad yra turbo duobe iki kokiu 1800 rpm, bet visumoje >> valina neblogai. Ko nepasakysi apie 2,5 benzinini - pas dyzelini turbina >> daro savo. >> >> >> "DK_home" parašė naujienų news:naebji$nn7$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Arba 2012. Arba dar geriau - 2016. >> O paprasciau - benzina2,5. >> >> >> Pjero <TRINTIok.lt@hotmail.com> Wrote in message: >>> jei imt tai nuo 2011m. >>> >>> On 2016-02-21 10:22, DJ wrote: >>>> Aloha, >>>> >>>> gali kas kompetetingas atsakyti kaip ten yra su Subaru boxer >>>> diesel'iais? >>>> ?inau, kad l??davo alk?niniai, prasisukdavo ?d?klai, ta?iau ka?kuriam >>>> forumiuke i?skai?iau, kad nuo 2010 6 m?n lygtais i?tais?. >>>> ?iandien per Autopilot? rimtu veidu apie Outback'? MK4 diesel? >>>> pasakoja >>>> apie b?tas, ta?iua MK4 berods nuo 2011 gaminamas. >>>> >>>> DJ >>> >> >>