cia labiau gal nuo eksploatacijos priklauso. dar buna bedu su dpf'ais jiems, tai tas irgi speju labai prisideda... On 2016-02-24 23:47, DJ wrote: > o gal yra kazkokia ridos riba iki kurios luždavo? nu tipo "jei iki 150k > km nelūžo, tai ir nelūž". > > DJ > > > On 2016-02-24 13:45, Ignas wrote: >> buvo nete kazkokio lyg svedo straipsniukas apie tuos variklius, tai >> luztantys alkuniniai sudare ~1% garantiniu varikliu, rasyta nebuvo, bet >> kaip taisykle jie ir luzta identiskai toj pacioj vietoj. tai imho ne >> baimes akiu dydyje problema, o inzineriniu sprendimu brokas... >> >> On 2016-02-24 13:28, skaitytojas wrote: >>> tai tu luztanciu turbut tera ik procento dalis, bet tai baimes akys >>> dideles, nes kuriems viskas gerai, tai tie gi nieko neraso. As irgi >>> vazinejau 4 metus su 2008m. (vienas pirmuju modeliu) gamybos Outbacku ir >>> nieko, nesuluzo. >>> >>> >>> 2016-02-24 12:36, Fuga rašė: >>>> Penkis metus pravazinejau su 2010 geguzes gamybos dyzeliniu Outback. >>>> Neluzo alkuninis, neprasiskuko indėklai. >>>> Puikus automobilis. >>>> Neziurint to, kad yra turbo duobe iki kokiu 1800 rpm, bet visumoje >>>> valina neblogai. Ko nepasakysi apie 2,5 benzinini - pas dyzelini >>>> turbina >>>> daro savo. >>>> >>>> >>>> "DK_home" parašė naujienų news:naebji$nn7$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> Arba 2012. Arba dar geriau - 2016. >>>> O paprasciau - benzina2,5. >>>> >>>> >>>> Pjero <TRINTIok.lt@hotmail.com> Wrote in message: >>>>> jei imt tai nuo 2011m. >>>>> >>>>> On 2016-02-21 10:22, DJ wrote: >>>>>> Aloha, >>>>>> >>>>>> gali kas kompetetingas atsakyti kaip ten yra su Subaru boxer >>>>>> diesel'iais? >>>>>> ?inau, kad l??davo alk?niniai, prasisukdavo ?d?klai, ta?iau ka?kuriam >>>>>> forumiuke i?skai?iau, kad nuo 2010 6 m?n lygtais i?tais?. >>>>>> ?iandien per Autopilot? rimtu veidu apie Outback'? MK4 diesel? >>>>>> pasakoja >>>>>> apie b?tas, ta?iua MK4 berods nuo 2011 gaminamas. >>>>>> >>>>>> DJ >>>>> >>>> >>>> >> >